اجتماعی 15:38 - 12 فروردین 1402

خلیج فارس مواج می‌شود

محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیش بینی هواشناسی امروز استان اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا عصر امروز بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست و سپس تا اواسط هفته جو استان پایدار خواهد بود.

وی افزود: از فردا تا پایان هفته دما افزایش خواهد یافت. همچنین تا روز دوشنبه وزش بادهای متوسط تا شدید در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی پیش بینی می‌شود و در این ایام شمال خلیج فارس مواج است.

سبزه زاری عنوان کرد: در شبانه روز گذشته بهبهان با ۲۹.۱ و دزپارت با ۶ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند. در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۶.۲ و حداقل به ۱۱.۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.


11853153
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دور جدید برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین آغاز شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ‌گفت: بزرگراه‌های نواب، بابایی، حکیم، زین‌الدین، همت، آبشناسان، چمران پر تردد هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین آغاز شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس گفت: اختلال وسواس فکری- عملی شدید ممکن است توانایی کار کردن منظم و یا نقش داشتن در زندگی خانوادگی را برایتان غیرقابل تحمل می کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیدار کارگران با رهبری در هفته ملی کار و کارگر خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اگر با فرهنگ سازی و ایجاد سبک زندگی مناسب در راستای زیست محیطی حرکت کنیم می توانیم در صرفه جویی اقتصادی کشور نقش بسزایی داشته باشیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است