استانی 09:56 - 12 آذر 1401

اجرای طرح جامع مشاوره و اشتغال جوانان در استان سمنان

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دولت در راستای تسهیل و تقویت امر اشتغال و حمایت از تولید، به دنبال ایجاد زنجیره‌ای از تأمین مالی برای کسب و کارها در استان سمنان است، تاکید کرد: در این راستا تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

وی افزود: دولت سیزدهم در راستای حمایت از تولید و تحقق عدالت به عنوان مهم‌ترین مطالبه بیانیه گام دوم انقلاب با ایجاد درگاه کسب و صدور مجوز، این مهم را تسهیل می‌کند و فرآیندهای دست و پا گیر در این مسیر را برای تولیدکنندگان و جوانان از بین خواهد برد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه نشاط اجتماعی، ایجاد کسب و کار و اشتغال‌زایی، در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان و اولویت ستاد ساماندهی امور جوانان استان قرار گرفته است، تاکید کرد: طرح مشاوره و اشتغال جوانان جهاد دانشگاهی استان طی یک برنامه عملیاتی اجرایی و گزارش پیشرفت کار ارائه شود.

ریواده با بیان اینکه طرح جامع مشاوره و اشتغال جوانان به صورت ویژه پیگیری و در دستور کار دارد، تاکید کرد: طرح کارورزی نیز برای ارتقای شغلی جوانان استان سمنان در دست پیگیری برای اجرایی شدن است تا بتوانیم از دغدغه جوانان در بخش اشتغال بکاهیم.


11753625
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است