استانی 15:13 - 29 اردیبهشت 1401

مسائل مختلف جامعه برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر پنج شنبه در همایش «جهاد تبیین» در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران پیشگام امت‌های اسلامی در نهضت جدید آخرالزمان قبل از ظهور امام زمان (عج) است، اظهار کرد: ۴۳ سال مردم ایران با مقاومت جانانه مقابل دشمن خدا ایستادگی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: دشمن به این نتیجه رسید که با ترور و کشتار، مردم را از انقلاب اسلامی دور کنند لذا هجمه فرهنگی و اقتصادی جدیدی را آغاز کرد.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: ملت ایران تمام تحریم‌ها و فشارها را تحمل کرده و نمره قبولی را گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: هیچ دولتی در ۴ سال نخست فعالیت خود تصمیم به کار سخت جراحی اقتصادی که این دولت آن را انجام داد، نمی‌گیرد چون ممکن است ریزش آرا برای خود به دنبال داشته باشد.

حجت‌الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه غده سرطانی اقتصادی در زمان پهلوی به دنبال پیروی از سیاست‌های استکبار جهانی در جان مردم ایران کاشته شد، افزود: دولت فعلی باید و نبایدهای این جراحی اقتصادی را باید خوب انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه باید برای مردم در این برهه زمانی در خصوص مسائل مختلف جهاد تبیین داشته باشیم، گفت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه به دنبال مخدوش کردن استقلال فرهنگی کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: ملت ایران نشان داده با وجود تمام مشکلات اقتصادی، به ملتی بصیر و آگاه تبدیل شده است.


11566626
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است