سیاسی 13:00 - 28 مرداد 1401
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع مبتنی بر دکترین دفاعی بازدارندگی با راهبرد مقاومت فعال، نیروهای فعال دفاعی را پشتیبانی می کند.

وزارت دفاع مبتنی بر دکترین دفاعی بازدارندگی با راهبرد مقاومت فعال، نیروهای مسلح را پشتیبانی می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز (28 مرداد) تهران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایشان، گفت: از خداوند متعال می‌خواهم روح بلند و  ملکوتی امام راحل (ره) و همه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را با سید و سالار شهیدان محشور نماید.

آشتیانی با اشاره به اینکه در آستانه 31 مرداد روز صنعت دفاعی و هفته دولت هستیم،گفت: یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر و همچنین شهید صیادشیرازی، حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی اسوه مقاومت و از خودگذشتگی و سه وزیر دفاع شهید، شهیدان چمران، نامجو و فکوری را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: مولفه‌های دفاع و امنیت مردم پایه و خوداتکا در ساخت قدرت ملی؛ و ویژگی‌های خاص دینی و انقلابی و موقعیت ژئوپلیتیکی جمهوری اسلامی ایران، موقعیت خاص و ممتازی برای وزارت دفاع ایجاب می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه گفت: وزارت دفاع مبتنی بر دکترین دفاعی بازدارندگی با راهبرد مقاومت فعال، نیروهای فعال دفاعی را پشتیبانی می‌کند. تاثیر و کیفیت این پشتیبانی عملا با موقعیت و توان نیروهای مسلح در سطح منطقه ارتباط مستقیم داشته و آثار و نتایج آن در میدان، کسب موفقیت های راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران را رقم زده است.

در حال تکمیل است ...


11659493
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی و سنتی ماست، گفت: به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می‌کند فرق بگذارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایران و پاکستان علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیانیه ای مشترک منتشر کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه پس از ترمیم دستورالعمل فرزندخواندگی، خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: نظام سلطه به ما القا می‌کند که بدون دانش و مشارکت آنها نمی‌توانیم، این حرف القای استکباری بوده و از نظر ما مردود است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت از آماده شدن دولت برای تعامل بیشتر با مجلس آینده خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رهبر انقلاب فرمودند: امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه کارگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رهبر انقلاب فرمودند:کشورها و فرهنگهای مختلف، همه روز کارگر دارند لکن نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام متفاوت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است