گوناگون 10:09 - 29 شهریور 1400
بهترین حالت برای اینکه یک سفر دلچسب و خاطره‌انگیز به مشهد داشته باشید، این است که چند روز وقت داشته باشید تا بتوانید به تمام نقاط شهر سرک بکشید و جاهای دیدنی شهر را سر فرصت بگردید. البته قبل از سفر با توجه به دستورالعمل‌های ستاد کرونا باید مقررات سفر در ایام کرونا را مد نظر قرار دهید تا سلامت خودتان و سایر هم‌میهنان آسیب نبیند.

در مشهد کجا اقامت کنیم 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هومسا، اینکه هم وقت داشته باشید چند بار به حرم امام رضا (ع) بروید و حسابی دعا کنید و هم اینکه برای گشت‌وگذار در مشهد و خرید سوغاتی زمان داشته باشید، اگر هم بتوانید یک سر تا طرقبه و شاندیز بروید و کباب‌های معروف آنجا را امتحان کنید که دیگر سفرتان به مشهد تکمیل می‌شود. 

برای اینکه فرصت تجربه کردن تمام این‌ها را در سفر به مشهد به دست بیاورید، باید یک جای مطمئنی برای اقامت در مشهد تدارک ببینید. به همین دلیل می‌خواهیم در این مطلب درباره انواع اقامتگاه‌هایی که در مشهد می‌توانید رزرو کنید، صحبت و سایتی را به شما معرفی کنیم که اقامتگاه‌های خوب و متنوعی برای اقامت در این شهر در اختیارتان قرار می‌دهد. با ما همراه باشید. 

هومسا سامانه رزرو آنلاین انواع اقامتگاه ها در ایران 

سایت هومسا، سایت پیشنهادی ما برای انتخاب اقامتگاه در مشهد است. هومسا سامانه رزرو آنلاین انواع اقامتگاه به صورت آنلاین در سرتاسر ایران است. هومسا در هر سفری، خیال شما را از بابت اقامت راحت می‌کند و گزینه‌های متنوعی برای شب مانی در شهرهای مختلف پیش روی شما قرار می‌دهد. هومسا همچنین یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد که آماده است در هر لحظه از شبانه روز به سوالات شما درباره اجاره اقامتگاه پاسخ بدهد. 

ویلا یا خانه 

یکی از گزینه‌هایی که برای اقامت در مشهد دارید، اجاره ویلا یا خانه است. شاید کمی عجیب به نظر برسد که بخواهید در سفر به مشهد ویلا یا خانه اجاره کنید اما این امکان برای شما در این شهر وجود دارد. اجاره ویلا این مزیت را دارد که اختیار تمام و کمال یک خانه دربست با شماست و جایی به راحتی خانه خودتان در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای اجاره  روزانه خانه در مشهد، می‌توانید سری به سایت هومسا بزنید و از پیشنهادهای هومسا برای رزرو خانه به صورت آنلاین استفاده کنید. 

البته در شهرها و روستاهای خوش آب‌وهوای اطراف مشهد هم می‌توانید ویلاها و خانه‌های مبله جذابی کرایه کنید و از طبیعت این شهرها در سفر به مشهد حداقل برای یک شب لذت ببرید. 

سوئیت و آپارتمان 

اجاره آپارتمان و اجاره سوئیت در مشهد، گزینه‌های محبوب دیگری هستند که در سفر به مشهد می‌توانید برای اقامت روی آن‌ها حساب باز کنید. سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها راحتی زیادی برای اقامت دارند و به خاطر اینکه آشپزخانه و وسایل پخت‌وپز دارند، دست شما را برای خورد و خوراک سالم باز می‌گذارند. 

هتل 

محبوب‌ترین پیشنهادی که برای اقامت در مشهد وجود دارد، هتل‌های این شهر هستند. مشهد بیشترین تعداد هتل را در ایران دارد و هتل‌های این شهر خدمات بسیار متنوع و جذابی به مسافران ارائه می‌دهند. اقامت در هتل این مزیت را دارد که تمام امکانات اقامتی و رفاهی به صورت آماده، مهیا و تمیز در اختیارتان قرار می‌گیرد و امکانات جانبی زیادی هم به شما ارائه می‌شود. 

بسیاری از این هتل‌ها یا نزدیک به حرم یا مراکز مهم توریستی و خرید شهر قرار گرفته‌اند و خودشان یک نوع جاذبه گردشگری محسوب می‌شوند. 

مهمان‌پذیر 

مهمان‌پذیرها، گزینه‌های ارزان‌تر و در دسترس‌تری نسبت به هتل‌ها و ویلاها برای اقامت در مشهد هستند. معمولا اگر یک روزه به مشهد سفر می‌کنید و نمی‌خواهید برای اقامت در این شهر، هزینه زیادی بپردازید، می‌توانید روی اجاره مهمان‌پذیر یا زائرسرا در این شهر حساب باز کنید. از آنجایی که مشهد یک شهر توریستی است و رفت‌وآمد زیادی به این شهر انجام می‌شود، مهمان‌پذیرهای این شهر خدمات خوبی به مسافران ارائه می‌کنند و تمیز و مرتب هستند. 

انتهای رپرتاژ آگهی


11235974
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است