استانی 22:22 - 05 خرداد 1401

سارق دریچه‌های فاضلاب اشتهارد به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب در شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در همان تحقیقات اولیه خود ردپای ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شهرستان که به تازگی از زندان آزاد شده بودند را در چند فقره از سرقت‌های به وقوع پیوسته مشاهده و بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه آنها را در شهر اشتهارد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه حین انجام سرقت هر دو آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ۱۰۰ فقره سرقت دریچه فاضلاب و ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی سه نفر دیگر اقرار کردند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری سایر سارقان توسط پلیس آگاهی اشتهارد، گفت: در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه متهمان به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار محمدیان در پایان از شناسایی هفت مال‌باخته این پرونده خبر داد و از شهروندان درخواست کرد که نسبت به فعالیت‌های مشکوک افراد در اطراف منازل خود حساس بوده و موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران اطلاع دهند.


11574565
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است