گوناگون 09:32 - 29 شهریور 1400
این روزها دیگر تنها صدابرداران حرفه‌ای، پادکسترها، خوانندگان یا مداحان مشتری باند ، میکروفون ، میکروفون بی سیم و دیگر تجهیزات صوتی نیستند؛ بلکه با ظهور شبکه‌های اجتماعی، مبتدیان و کاربران کمتر حرفه‌ای نیز علاقه‌مند هستند تا محتوای صوتی و تصویری باکیفیت‌تری تولید و منتشر کنند.

تجهیزات صوتی را از کجا بخریم؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، تمامی این موارد، باعث رونق گرفتن بازار تجهیزات صوتی شده است. این محصولات به صورت نو یا دسته دوم، اینترنتی یا حضوری به فروش می‌رسند که البته کاربران عصر دیجیتال از خرید آنلاین غافل نیستند و همواره به دنبال راهی برای دسترسی سریع‌تر به محصول مورد نظر خود هستند. در نتیجه فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری هم در زمینه فروش تجهیزات صوتی، پا به میدان گذاشته‌اند اما خرید اینترنتی هم نگرانی‌های خاص خود را دارد.

با وجودی که خرید اینترنتی، به موازات کاستن از چالش‌های خرید حضوری، چالش‌های جدیدی هم ایجاد کرده است، اما با رعایت چند نکته می‌توان یک خرید اینترنتی مطمئن را تجربه کرد.

برای خرید اینترنتی تجهیزات صوتی در گام اول، باید اعتبار فروشگاه اینترنتی ارزیابی شود؛ یک فروشگاه معتبر ضمن داشتن نماد الکترونیک، مجوزهای خود را در معرض دید کاربران قرار می‌دهد.

حال اگر فروشگاه معتبر باشد و در زمینه فروش تجهیزات صوتی دست دوم فعالیت داشته باشد که دیگر شامل گارانتی اصلی نمی‌شوند، چه باید کرد؟

هنگام خرید محصولاتی مانند باند ، میکروفون بی سیم یا هر سیستم صوتی دست دوم دیگری ابتدا باید سلامت فیزیکی بدنه دستگاه را مدنظر داشت؛ رنگ رفتگی، شکستگی و خط و خش نشان از این دارد که محصول مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

در مرحله بعدی باید از سلامت قطعات داخلی اطمینان حاصل کنید که مسلما کار آسانی نیست. اما می‌توان با بررسی چند مورد از این موضوع هم اطمینان پیدا کنید: به عنوان مثال ورودی‌ها و خروجی‌ها باید سالم باشند و کار کنند، کلیدها باید سالم باشند و در نهایت کیفیت صدای دستگاه خوب باشد. با وجود دشواری این مراحل، یک فروشگاه آنلاین خوب و معتبر با قوانین مشخص و حساب شده، تمامی نگرانی‌ها را برطرف می‌کند.

در ادامه شش فروشگاه معتبر برای خرید تجهیزات صوتی معرفی خواهند شد؛

ایسام

ایسام یک سایت پرطرفدار برای خرید کالای الکترونیک و دیجیتال نو و دست دوم است؛ سیستم خدمات خرید، فروش و مزایده آنلاین ایسام، برگرفته از سایت eBay است که امکان راه‌اندازی یک فروشگاه شخصی را برای فروشندگان فراهم آورده است. آن‌ها با این روش می‌توانند محصولات خود را به فروش برسانند. از آنجا که هنگام خرید، پول خریداران تا زمانی که رضایت خود را اعلام کنند، نزد ایسام می‌ماند، این پلتفرم مورد اعتماد تلقی می‌شود و هزینه تجهیزات صوتی صرفا پس از اعلام رضایت خریدار، به حساب فروشنده واریز خواهد شد.

فروشگاه دیدنگار

فروشگاه دیدنگار یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌ها برای خرید میکروفن است. متخصصان و پشتیبان‌های این فروشگاه با مشاوره رایگان قبل از خرید محصول به شما کمک می‌کنند تا بر اساس نیاز شما و کاربرد میکروفن ، بهترین انواع میکروفن ها را تهیه کنید.

فروشگاه نورنگار

نورنگار جایی برای خرید و فروش تجهیزات عکاسی اما با رسالتی بیش از یک فروشگاه محصولات عکاسی است. این فروشگاه علاوه‌بر اینکه واردکننده کلیه برندهای مختلف و معتبر دوربین عکاسی و برگزارکننده دوره‌های آکادمیک و متنوع عکاسی است؛ محصولات صوتی را نیز به فروش می‌رساند. تمامی این محصولات همچون ست میکروفون ، میکروفون بی سیم ، میکسر صدا و … به صورت دست اول و بدون واسطه به فروش می‌رسند.

فروشگاه فدک

مجموعه صوتی فدک به صورت تخصصی در زمینه سیستم‌های صدا، نور و تصویر فعال است. مشاوره، طراحی و اجرای سیستم‌های صوت سالن‌های آمفی تئاتر، سیستم‌های صوت عمومی فضای بیرونی و داخلی، سیستم‌های کنفرانس، ترجمه همزمان و سیستم‌های ویدئوکنفرانس از جمله خدمات این مجموعه‌اند. فروشگاه فدک صدابرداری و صدارسانی حرفه‌ای رویدادها را نیز بر عهده می‌گیرد. اجاره تجهیزات از دیگر خدمات فدک است.

سازکالا

اگر به دنبال خرید تجهیزات استودیویی مانند اسپیکر مانیتورینگ، کارت صدا، میکروفون، هدفون، میدی کنترلر، انواع پکیج استودیویی، پری امپ و لوازم جانبی هستید، فروشگاه اینترنتی سازکالا یک مرجع کامل برای مشاوره، بررسی مشخصات کالا و خرید است که محصولاتش را بر اساس بودجه و کیفیت ارائه می‌دهد. از جمله نکات جالب توجه سازکالا، امکان خرید به صورت نقد و اقساط و بازپرداخت 24 ماهه، گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش، ارسال رایگان به سراسر ایران و مشاوره تخصصی است که صفر تا صد خرید شما را پوشش می‌دهد.

تهران صدا

فروشگاه اینترنتی تهران صدا از سال ۹۸ به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع  تجهیزات استودیویی، دستگاه دی جی، ساز و ادوات موسیقی و تجهیزات اجرای زنده مانند اسپیکر باند اکتیو و پسیو و انواع میکروفون  فعالیت دارد، که از طریق راههای ارتباطی درج‌شده در سایت تهران صدا مشاور رایگان و تخصصی ارائه می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی


11235874
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است