سیاسی 19:14 - 16 مرداد 1399
سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت بروز حادثه انفجار بیروت از آمادگی همه جانبه برای یاری رساندن به ملت لبنان خبر داد.

اعلام آمادگی سازمان بسیج برای کمک به لبنان

به گزارش ایسنا، متن بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به این شرح است:

«باسمه تعالی

حادثه دهشتناک اخیر بیروت که منجر به از دست دادن صدها انسان شده و به زخمی شدن تعداد زیادی از مردم شریف لبنان قهرمان انجامید موج سنگینی از غم و اندوه را در سراسر عالم به ویژه جهان اسلام و مردم منطقه پدید آورد.

ملت عزیز لبنان به ویژه مردم صبور بیروت، از دیرباز به مقاومت و ایستادگی‌ شان در برابر ظلم و تجاوز غاصبان صهیونیستی شناخته شده اند. چنانکه این صلابت و ایستادگی، دشمن عنود، لجوج و کودک کش صهیونیست را وادار به زانوزدن و عقب نشینی در برابر عظمت ملت لبنان کرد و سیلی سنگین مقاومت، هیبت پوشالی غاصبان جنایتکار سرزمین های اسلامی را به خوبی در هم کوبید.

ملت صبور لبنان جنایت های غمناک بزرگی نظیر جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در صبرا و شتیلا را با صلابت و امید گذرانده و شاخه های سبز و زیبای زیتون را از دل خرابی ها و غم ها رویانیده اند. اگرچه عمق فاجعه و خرابی های مادی و روانی حادثه اخیر بسیار گسترده و اندوهبار است اما بی شک عظمت و پایمردی ملت مقاوم لبنان، بسی بیشتر از آن بوده و این مردم تاثیرگذار در سرنوشت جهانی، به راحتی از پس اندوه خرابی های آن برخواهند آمد.

سازمان بسیج مستضعفین با تسلیت و ابراز همدردی عمیق نسبت به از دست دادن جمع بی شماری از مردم لبنان در این حادثه تاسف بار، به بازماندگان فاجعه و کل ملت عزیز لبنان، صبر و اجر الهی برای آنان از درگاه الهی مسالت نموده و اعلام می دارد که با تمامی توان آماده است تا هرگونه کمک و یاری خود را برای ملت عزیز لبنان به کار گرفته و در این راه ذره ای فروگذار نخواهد نمود.»

انتهای پیام


10655940
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طحان نظیف گفت: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است