گوناگون 18:27 - 07 مهر 1399
این جشنواره با شعار "آخرین نتِ پاییزی قرن" جهت همراهی شما مشترکین وفادار و علاقه مندان به استفاده از اینترنت خانگی ADSL از ابتدای پاییز سال۹۹ آغاز شده و تا انتهای آن ادامه دارد.

آسیاتک با جشنواره "نتِ پاییزی" به استقبال سومین فصل سال رفت

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آسیاتک، از ویژگی های مهم فصل پاییز شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس است. امسال با توجه به شرایط خاص و ویروس کرونا این بازگشایی زودتر انجام شد.

آسیاتک در راستای مسئولیت اجتماعی خود جهت استفاده از سیستم آموزش آنلاین و عدالت آموزشی و همچنین مقابله و شکست ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، اقدام به ارایه بسته ویژه  مدارس و دانش آموزان نموده است.

این سرویس ویژه  با شعار"شروع راه، پاییزاست" برای حمایت از دانش آموزان و مدارس و رفاه  مشترکین عزیز طراحی شده است که در آن بسته اینترنت ۳ماهه سرعت ۴ مگ، با ۱۰۰گیگ ترافیک داخلی معادل ۵۰ گیگ  ترافیک بین الملل با قیمت ۳۹ هزار تومان ( ویژه ثبت نام اویه) ارائه شده است.

سرویس های جشنواره "نت پاییزی" نیز به شرح ذیل ارائه می گردد:

سرویس ۸ مگ ۶ ماهه با ترافیک۱۵۰ گیگ داخلی معادل ۷۵ گیگ بین الملل  با قیمت ۹۰ هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه)

سرویس ۸ مگ ۶ ماهه با ترافیک۱۰۰۰ گیگ داخلی معادل ۵۰۰ گیگ بین الملل + ۲۵۰ گیگ شبانه  با قیمت ۳۰۰هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه و تمدید)

سرویس ۱۶ مگ ۶ ماهه با ترافیک۱۵۰۰ گیگ داخلی معادل ۷۵۰ گیگ بین الملل + ۵۰۰ گیگ شبانه  با قیمت ۳۹۰هزار تومان ( ویژه ثبت نام اولیه و تمدید)

جهت اطلاع بیشتر می توانید به سایت آسیاتک (http://www.asiatech.ir/) مراجعه کنید یا با شماره های ۱۵۴۴ و ۹۱۰۱۰۰۰۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10738797
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است