استانی 17:03 - 16 مرداد 1399

رسانه ها موجب تقویت نشاط و شادابی در میادین ورزشی شده اند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علایی مقدم روز پنجشنبه در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین حضور یافت و روز خبرنگار را به همکاران این رسانه تبریک گفت.

علایی مقدم در این دیدار از توجه رسانه‌ها بویژه خبرگزاری مهر به حوزه ورزش تشکر کرد و اظهار داشت: بدون تردید رسانه‌ها در تقویت نشاط و شادابی عرصه ورزش و استقبال از رشته‌های مختلف نقش بی نظیری دارند و بخش زیادی از شور و هیجان میادین ورزشی ناشی از تلاش رسانه هاست.

وی اضافه کرد: روز خبرنگار بهترین فرصت برای قدردانی از کسانی است که روز و شب نمی‌شناسند و با کمترین توقع و تحمل سختی‌های فراوان به رسالت مهم خود در انتشار اخبار و فرهنگ سازی کمک می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه خبرگزاری مهر در همراهی با بخش ورزش و پوشش رویدادهای مختلف و رقابت‌های استانی و ملی و نیز مسائل مربوط به جوانان خوب عمل کرده و ما در ادامه کار نیز روی این رسانه حساب ویژه باز کرده ایم.

علایی مقدم یادآور شد: خبرگزاری مهر با سابقه درخشانی که دارد در انتشار خبرها بسیار دقیق و با سرعت عمل بالاست و جذابیت لازم را برای استقبال مخاطب دارد.

وی بیان کرد: اخبار این رسانه بدون شائبه و غرض و حاشیه و اصیل است و خواننده می‌تواند در جریان اصل یک خبر و مسائل مطرح شده به صورت جذابی قرار گیرد و بویژه استفاده از عکس مرتبط به جذابیت صفحه مهر کمک کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار داشت: در دهه فجر ۱۰ پروژه مهم ورزشی را در شهرها و روستاها آماده بهره برداری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در دوران کرونا پویش ملی «ورزش در خانه» با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی آغاز شده که با این کار به کاهش آسیب‌های ناشی از تعطیلی فعالیت‌های ورزشی و تقویت سلامت مردم کمک خواهد شد.


10655828
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است