استانی 18:49 - 29 مهر 1400

لزوم افزایش خدمات رسانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهری عصر پنجشنبه در جمع مدیران امداد شهرستان‌های تابعه استان اظهار کرد: حفظ عزت نفس و کرامت محرومین در روند خدمت رسانی باید مورد توجه و در اولویت قرار گیرد و همواره خط قرمز همکاران باشد و به عنوان یک مطالبه جدی مد نظر قرار گیرد چرا که این موضوع یکی از شاخص‌های مهم یک نهاد انقلابی است.

وی گفت: استفاده از ظرفیت بزرگان مناطق در راستای خدمت به محرومین و منافع آنان مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: از ظرفیت مدیران دستگاه‌های دیگر و امکانات آنها نیز در راستای خدمت رسانی بهینه بهره گیری شود.

طاهری عنوان کرد: مدیران شهرستانی لازم است برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت داشته و در خصوص اعتبارات و بودجه‌های سالیانه اشراف کافی داشته باشند.

وی گفت: روسای امداد شهرستان‌ها لازم است بر روند خدمت رسانی حوزه فعالیت خود نظارت دقیق و هدفمند داشته باشند.

طاهری تصریح کرد: هر نوع خدمتی که به نیازمندان ارائه می‌شود باید در قالب چارچوب‌ها و توجه به اسناد بالادستی این نهاد و دستورالعمل‌ها باشد.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم که خدمات امداد به روز و به موقع انجام شود و تلاش ما این باشد که نیازهای اساسی خانواده‌ها به حداقل برسد.

باید تلاش شود شیب خدماتی که به نیازمندان ارائه می‌شود بیشتر به سمت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام عنوان کرد: لازم است خدماتی که به نیازمندان ارائه می‌شود اطلاع رسانی مناسب شده و این خدمات در رسانه‌ها منعکس شود و هر مدیر شهرستانی در این زمینه باید علاوه بر اینکه یک مدیر موفق در خدمت رسانی باشد یک مدیر روابط عمومی موفق هم باشد.

وی گفت: هر مدیر شهرستانی لازم است در تقویت روحیه، نشاط و شادابی کارکنان مجموعه خود در راستای ایجاد انگیزه بیشتر در خدمت رسانی تلاش مضاعف کند.


11282766
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۲۷ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است