فرهنگی‌هنری 09:57 - 04 تیر 1401

ویژه برنامه «ماجرای بهشتی» پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، «ماجرای بهشتی» ویژه برنامه‌ای است که قرار است به مناسبت چهل و یکمین سالگرد درگذشت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانشان در عملیات ترور هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ از روز شنبه چهارم تیرماه از شبکه سه سیما پخش شود.

این ویژه برنامه پنج قسمتی شامل بخش‌های مختلفی از جمله سرمقاله، گفتگو با مهمان و سخنان منتخب شهید بهشتی است. این سخنان متناسب با موضوع هر برنامه گزینش شده است.

شهید بهشتی و مساله سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، شهید بهشتی و مسئله ولایت‌فقیه، شهید بهشتی و مسئله بنی‌صدر، شهید بهشتی و مساله تشکیلات و شهید بهشتی و مسئله اقتصاد اسلامی موضوعاتی است که در ماجرای بهشتی با حضور مهمان‌هایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محمدمهدی اسلامی، پژوهشگر تاریخ و روزنامه‌نگار، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و مؤلف کتاب اندیشه‌ی ماندگار و نیز تألیف مشترک کتاب پرونده مسکوت، جواد منصوری؛ نخستین فرمانده سپاه پاسداران با حکم شهید بهشتی و از اعضای شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی از جمله میهمانان این برنامه هستند.

عطاالله بیگدلی محقق و پژوهشگر علوم‌انسانی و استاد دانشگاه در رشته حقوق اجرای این برنامه را بر عهده دارد. او پیش از این به‌عنوان مجری در برنامه‌های دیگری چون «مصیر» حضور داشته است.

«ماجرای بهشتی» به تهیه‌کنندگی مرتضی روحانی و سردبیری محبوبه رحمتی محصول مشترک مؤسسه فرهنگی هنری سرچشمه نور انقلاب اسلامی و شبکه سوم سیما است که از شنبه چهارم تیرماه تا چهارشنبه هشتم تیرماه هرروز ساعت ۱۶.۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.


11603921
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است