ورزشی 11:46 - 08 اسفند 1399
هافبک پرتغالی منچسترسیتی عنوان کرد این تیم به دنبال قهرمانی در هر چهار جام این فصل است تا بتواند رکورد سال ۱۹۹۹ منچستریونایتد را بشکند.

سیلوا: سیتی به دنبال شکستن رکورد ۳ گانه یونایتد در سال ۹۹ است

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در دیدار برابر مونشن گلادباخ که در مجارستان برگزار شد توانست به پیروزی دست پیدا کند. تیم گواردیولا در اوج دوران خود به سر می‌برد و توانست نوزدهمین پیروزی پیاپی خود را تجربه کند.

برناردو سیلوا هافبک پرتغالی درباره شرایط این تیم گفت:  ما می دانیم که در بازیهای اخیر بسیار خوب عمل کردیم اما این فقط مربوط به گذشته است. ما در بازی برگشت تلاش خواهیم کرد باز هم به برد برسیم و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. سپس ما لیگ برتر ، جام حذفی و جام اتحادیه را داریم. این یک فصل سخت خواهد بود  اما ما سعی خواهیم کرد همه آنها را ببریم و رکورد یونایتد سال ۹۹ را بشکنیم.

 منچسترسیتی در بازی بعدی خود باید فردا شنبه در لیگ برتر به دیدار وستهام بروند که در بازیهای اخیر عملکرد خوبی داشته است و سیتی کار دشواری برابر این تیم خواهد داشت.

برناردو می داند که این یک آزمایش سخت خواهد بود زیرا سیتی می خواهد روند قابل توجه خود را ادامه دهد و بیستمین پیروزی متوالی در همه رقابت ها را نیز  رقم بزنند.

 او اضافه کرد: ما در لیگ برتر بازی بسیار سختی داریم و باید خود را برای آن آماده کنیم. هنوز هیچ کاری انجام نشده است.این نوزدهمین بازی است که در همه مسابقات برنده شدیم ، بنابراین ما باید این حرکت را تا جایی که می توانیم حفظ کنیم. درست است که ما زمان زیادی برای آماده سازی نداریم  اما از شش یا هشت ماه گذشته اینگونه بوده است. ما به آن عادت کرده ایم و می دانیم که چقدر سخت است.

 او همچنین از دفاع قدرتمند سیتی تمجید کرد که در روند  ۱۹ برد اخیر تیم ، فقط شش گل دریافت کرده است.

 برناردو گفت:  خط دفاع کلید پیروزی در مسابقات است. ما از قدرتمند بودن مدافعان خوشحال هستیم و همه از مهاجم تا دروازه بان کمک می کنند. بسیار مهم است که اگر می خواهید موفق باشید ، محکم باشید و سعی کنید تا جایی که می توانید گل کمتری دریافت کنید.

انتهای پیام


10967550
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است