استانی 11:17 - 07 آبان 1399

۴۲ واحد صنفی و خدماتی در خرمدره پلمب شد

حجت محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از روند رو به رشد بیماری کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: شهرستان خرمدره وضعیت بسیار خطرناکی در خصوص بیماری کرونا دارد.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۰ نفربراثر بیماری کرونا در شهرستان خرمدره جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: طی یک هفته گذشته ۴۲ واحد صنفی و خدماتی درشهرستان خرمدره به علت رعایت نکردن بهداشت فردی و اجتماعی پلمب شده است.

فرماندار خرمدره، گفت: در راستای کاهش بیماری کرونا در شهرستان خرمدره تعدادی از اصناف فعالیت خود را تعطیل کردند.

محمدی همکاری اصناف در تعطیلی واحدهای صنفی خود را بسیار قابل تقدیر اعلام کرد و یاد آور شد: تداوم این کار باعث می‌شوند روند این بیماری کند شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دراین شهرستان نسبت به گذشته بهتر شده است، ابراز داشت: محدودیت‌های ویژه کرونایی درشهر ستان خرمدره آغاز شده و همکاری مردم خوب است.

فرماندار خرمدره، گفت: برگزاری مراسم عروسی، ترحیم و دورهمی ها باعث شده این شهرستان در سطح کشور جزو شهرستانهای بحرانی باشد و از مردم درخواست می‌شود از تجمعات خود داری کنند.

محمدی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی ویژه برای شهرستان خرمدره تعیین شده است، تصریح کرد: در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی با متخلفین انجام خواهد گرفت.


10783461
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است