ورزشی 16:28 - 29 مهر 1400
سازمان بسیج ورزشکاران و معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته وحدت و تربیت بدنی به دیدار شهید ورزشکار اهل تسنن رفتند.

دیدار مسئولین ورزش کشور با خانواده شهید ورزشکار اهل تسنن بهروز دورخ

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران ، ظهر امروز جمعی از مسئولین ورزش کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی که مغرن شد با هفته وحدت به دیدار خانواده شهید ورزشکار اهل تسنن شهید پاسدار بهروز دورخ رفتند.

در این دیدار که با حضور دکتر سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، دکتر بنی تمیم مدیرکل فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین ورزش برگزار شد از خانواده محترم این شهید بزرگوار تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم کلهر معاون فرهنگی و توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: یکی از کارهای دشمن اختلاف افکنی بین برادران شیعه و سنی است و به همین دلیل برای من مهم بود که حتما در هفته‌ تربیت بدنی که مقارن با هفته وحدت شده خدمت خانواده شهدای اهل تسنن برسیم تا نشان دهیم این پیوند محکم و ناگسستنی است. خیلی خوشحالم که در ابتدای مسیر کاری ما توانستیم خدمت خانواده شهدا برسیم.

میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده محترم شهید گفت: برنامه تجلیل از خانواده معظم شهدای ورزشکار در تمام کشور همزمان در حال برگزاری است.  وی افزود خود ورزش هم امری دینی است خوشبخت بودیم که خدمت خانواده شهید رسیدیم.

پاسدار شهید بهروز دورخ متولد ۱۳۳۶ در شهر سنندج است که در راه پاسداری از ارزش ها و حفاظت از این مرز و بوم در تاریخ ۱۳۷۱/۴/۲۳ به درجه رفیع شهادت رسید. این شهید بزرگوار دارای ۶ فرزند می باشد و در رشته های ورزش زورخانه ای و باستانی،  کشتی ، بدنسازی و کوهنوردی فعالیت داشت.

انتهای پیام


11282659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است