استانی 12:10 - 19 بهمن 1401

اجرای ۱۵۰ برنامه بسیج اقشار هرمزگان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفر اسلامی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد، غبارروبی قبور مطهر شهدا و مسابقات ورزشی از برنامه‌های عمومی این ستاد است.

سرهنگ جعفر اسلامی به برنامه‌های تخصصی بسیج اقشار اشاره کرد و افزود: خدمات پزشکی رایگان هم در ۱۱۰ محله از سوی بسیج جامعه پزشکی در حال اجراست.

رئیس ستاد اقشار بسیج سپاه امام سجاد هرمزگان ببان کرد: برنامه ریزی برای برگزاری رزمایش‌های خود حفاظتی از سوی بسیج ادارات و نشست‌های بسیج مهندسی صنعت برای مانع زدایی واحدهای صنعتی و کمک به تولید از دیگر برنامه‌های تخصصی بسیج اقشار است.

سرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: با بهره مندی از بسیج مهندسی عمران و قرارگاه‌های تحول محلات نیز بازآفرینی بافت‌های فرسوده در دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

رئیس ستاد اقشار بسیج سپاه امام سجاد هرمزگان اضافه کرد: آزادسازی شماری از زندانیان غیرعمد از طرف بسیج حقوقدانان نیز در دستورکار است.

سرهنگ اسلامی عنوان کرد: تجلیل از بازاریان منصف، اردوی راهیان نور بسیج دانش آموزی ویژه دهه نودی‌ها و برپایی میزهای خدمت برای حل مشکلات مردم از دیگر برنامه‌های تخصصی این سازمان است.


11808802
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است