استانی 01:19 - 25 خرداد 1400
ایسنا/قم نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت وحدت پنج نفر نامزد جبهه انقلاب و دوری از منیت‌ها تأکید کرد.

زاکانی در قم به وحدت و دوری از منیت پنج نفر نامزد جبهه انقلاب تاکید کرد

علیرضا زاکانی عصر دوشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از جبهه انقلاب در ورزشگاه شهید حیدریان گفت: بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته و ما باید قدردان آن باشیم، زیرا ایران اسلامی به برکت خون شهیدان به قله های پیشرفت و اقتدار دست یافته است.

وی افزود: یک سال نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی را داشتم و خود را به این مردم بدهکار می دانم. البته من تلاش کرده ام تا هر کجا نیاز است در صحنه حضور داشته باشیم و حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری نیز برای احساس وظیفه است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری، رقابت این دوره را رقابت میان دو جریان بی هویت و انقلابی دانست و گفت: امروز رقابت میان یک جریان وابسته به غرب در تمامی ابعاد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و قبیله سالار و یک جریان عزتمند، انقلابی و شایسته سالار است.

وی در ادامه گفت: پایه پولی کشور از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان در هشت سال گذشته، افزایش یافته است. امروز زمان بستن پرونده کسانی است که یا نمی دانند و یا نمی توانند و نمی خواهند و مردم کشورمان با انتخاب اصلح خود امید و نشاط و پویایی را به جامعه بازمی گردانند.

زاکانی یادآورشد: انتخابات ۲۸ خردادماه، روز آغاز تحول و پیشرفت کشور مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات، این مسیر بالنده و عزت آفرین را انتخاب می کنند.

زاکانی با بیان اینکه با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه و با رأی دادن به نامزد اصلح جبهه انقلاب، موجب قوام نظام اسلامی می شویم، تصریح کرد: با همت بلند و یکپارچگی خود به مسؤولان و خادمان دلسوز و انقلابی نشان می دهیم که آنها تنها نیستند و گام بلندی برای تحقق اهداف انقلاب برمی داریم.نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت حاضر گفت: دولت در سال ۹۲ با بیش از ۷۰ درصد مشارکت مردم سکاندار کشور شد، اما به گونه ای عمل کرده است که اعتماد مردم را به شدت خدشه دار کرده و مشارکت ۴۷ درصدی مردم را تحویل می دهد. ما در حال تلاش هستیم که تجربه انتخابات ۹۲ در این دوره تکرار نشود و حق نداریم که بازیگری راه بیندازیم و مردم را به خودمان دعوت کنیم، بلکه باید مسیر وحدت و اجماع را ادامه داده و به رسالت ها و مسؤولیت های خود عمل کنیم.

وی گفت: رأی دادن مردم به جبهه انقلاب، آنچه از صندوق رأی بیرون می آید پرونده جریان غرب گرا و وابسته را در کشورمان خواهد بست، ما در کشورمان در هیچ زمینه ای بن بست و مانع برای توسعه و پیشرفت و خدمت به مردم نداریم، اما عده ای دزد و خائن داریم که باید دست آنها از ریشه قطع شود.

زاکانی اظهارکرد: متأسفانه عده ای مسیر غارتگری و چپاول سرمایه های مردم را انتخاب کرده بودند. باور داریم که از پشت میز نمی توان کشور را اداره کرد، بلکه باید همچون شهید سلیمانی در میدان ها حاضر بشویم و مشکلات و معضلات مردم را بشناسیم و برطرف کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جبهه انقلاب برای خدمت و فداکردن خود برای مردم و کشور وارد میدان شده است، عنوان کرد: امروز دوره مفت خواری و فخرفروشی و منت گذاشتن بر سر مردم گذشته است، امروز دوره خودباوری، تبعیت از امام و رهبری، ایستادگی و ادامه دادن راه شهداست.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو تحولی عظیم که منطقه و جهان منتظر آن است، در کشورمان رقم می خورد گفت: مستکبران غربی که به دنبال وادار کردن ملت غیور ایران اسلامی به سازش و تسلیم بودند، به شدت شکست می خورند.

انتهای پیام


11105534
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است