استانی 23:10 - 13 آذر 1399
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۵ وبینار آموزشی طی هفته پژوهش در پارک علم و فناوری استان خبر داد.

برگزاری ۵ وبینار آموزشی طی هفته پژوهش در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

"علی طیبی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷ و ۹۸ به عنوان دبیر کمیته اجرایی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازار فعالیت کرد.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط خاصی که ناشی از انتشار کرونا ویروس بوجود آمده است، این نمایشگاه برگزار نخواهد شد و سازمان ها به تمایل خودشان در این حوزه فعالیت خواهند کرد.

معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان نیز از آموزش ها و فعالیت های خود در هفته پژوهش عقب نخواهد افتاد و به مناسبت این هفته، ۵ وبینار آموزشی برگزار خواهیم کرد که علاقمندان می توانند به نشانی www.kbstp.ir مراجعه و در وبینارها ثبت نام کنند.

طیبی عنوان کرد: موضوعات تمامی این وبینارها، متناسب با سیاست ها و اهدافی است که پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد دنبال می کند.

وی ادامه داد: ما به دنبال حمایت از افراد صاحب ایده، واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان هستیم و هرچه شرکت های دانش بنیان بیشتری تشکیل شود و فعالیت کنند، اهداف عالی نظام مبنی بر رفتن به سمت اقتصاد دانش بنیان بیشتر محقق خواهد شد.

معاون پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از جمله مباحثی که در این کارگاه ها طرح خواهد شد، آشنایی مخاطبین با سیاست ها، حمایت ها و قوانین حاکم بر شرکت های دانش بنیان، آموزش و آشنایی مخاطبین با اصول و شیوه های بازاریابی، مارکتینگ و مشتری مداری و آشنایی مخاطبین با سیاست ها و حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی، هستند.

طیبی بیان کرد: از یکشنبه ۱۶ آذرماه تا پنجشنبه ۲۰ آذرماه، ۵ کارگاه متنوع در این حوزه ها برگزار خواهد شد و پس از اتمام این وبینارها، گواهی حضور به صورت الکترونیکی برای حاضرین صادر خواهد شد.

انتهای پیام


10839809
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است