فرهنگی‌هنری 12:57 - 29 فروردین 1400
چهل و هشتمین دوره جوایز انیمیشن «آنی»، جوایز اصلی خود را به دو انیمیشن «روح» و «ولف واکرز» اعطاء کرد.

رقبای اسکار برنده جوایز انیمشن آنی شدند

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، چهل و هشتمین دوره جوایز «آنی» که از سوی انجمن بین المللی انیمیشن برگزار می شود، فهرست برندگان خود را طی مراسمی مجازی اعلام کرد و در نهایت انیمیشن «روح» محصول کمپانی پیکسار موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن شد و «ولف واکرز» نیز جایزه بهترین انیمیشن مستقل را به خود اختصاص داد. 

«پیش به جلو»، «غارنشین‌ها: عصر جدید»، «ویلوبی‌ها» و «تور جهانی ترول‌ها» دیگر نامزدهای شاخه بهترین انیمیشن جوایز «آنی» ۲۰۲۱ بودند. 

«روح» و «ولف واکرز» هر کدام با نامزدی در ۱۰ شاخه پیشتاز این دوره از جوایز بودند و در شاخه بهترین انیمیشن نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار نیز رقبای اصلی کسب جایزه هستند. 

انیمیشن «ولف وامرز» که روایتگر داستانی در ایرلند ۱۶۵۰ است علاوه بر کسب جایزه بهترین انیمیشن مستقل، جایزه بهترین کارگردانی و بهترین طراحی شخصیت انیمیشن را به خود اختصاص داد .

انیمیشن «روح» نیز که به داستان یک معلم موسیقی و سفر او به مکانی ماورایی می پردازد نیز جایزه بهترین شخصیت انیمیشن را دریافت کرد. 

سال گذشته انیمیشن «کلاوس» محصول نتفلیکس موفق به کسب هفت جایزه از جمله بهترین انیمیشن جوایز «آنی» شد اما در نهایت جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند به «داستان اسباب بازی ۴» رسید.

انتهای پیام


11030365
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است