ورزشی 08:31 - 07 مهر 1399

به خاطر شرایط تمرینی بهتر به اروپا می‌روم نه پول

امیرحسین هدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد شرایطش برای سفر به مجارستان و شرکت در لیگ باشگاهی این کشور توضیح داد و ابراز امیدواری کرد که در صورت برگزاری مسابقات قهرمانی جهان، تیم ملی تنیس روی میز ایران بتواند موقعیت خود در گروه اول این رقابت ها که برای نخستین بار به دست آمده است را حفظ کند.

آسیب دیدگی ام بهبود پیدا کرده

وی که در آغاز این گفتگو در مورد شرایط آمادگی اش با توجه به آسیب دیدگی که با آن مواجه بود، گفت: به خاطر التهابی که از ناحیه مچ دست راست داشتم حدود یک ماه از تمرین دور بودم اما از دو هفته پیش شرایطم بهتر شد و تمریناتم را شروع کردم.

ایام کرونا را در کمپ تمرینی منزلم گذراندم

هدایی ادامه داد: با وجود کرونا به لحاظ تمرینی مشکلی ندارم چون در منزل کمپ تمرینی کوچکی دارم که مجهز به وسایل لازم برای تمرین است. بنابراین در کل آمادگی ام را طی این مدت حفظ کردم. الان هم بعد از دوره مصدومیت به آمادگی لازم رسیده ام. امیدوارم بتوانم تیم باشگاهی ام را به خوبی در مسابقات پیش رو همراهی کنم.

دلیل جابه جایی از آلمان به مجارستان

این پینگ پنگ باز که بعد از یک سال حضور در لیگ آلمان، کشور مجارستان را برای ادامه فعالیت انتخاب کرد، در مورد دلیلش برای این جابه جایی گفت: شرایط برای ادامه فعالیت در لیگ آلمان برایم مهیا بود. علاوه بر تیم خودم از برخی تیم های دیگر هم پیشنهادهایی داشتم اما به خاطر کرونا و تاثیری که در صدور روادید گذاشته ناچار به تغییر کشور شدم و اینکه مجارستان را برای ادامه کار انتخاب کنم.

با ویزای کار در اروپا بازی می کنم

وی در این رابطه ادامه داد: به خاطر کرونا سفر به خیلی از کشورهای اروپایی با ویزای شینگن شدنی نیست. فقط با ویزای کار می توان سفر کرد. برای برخی کشورها مانند آلمان هم صدور ویزای کار خیلی سخت انجام می شود اما دریافت ویزای کار برای سفر به مجارستان راحت تر است. به همین دلیل پیشنهادهای دریافتی از لیگ باشگاهی این کشور را بررسی و با تیم «بک سی تی» قرارداد یک ساله منعقد کردم.

حضور در ترکیب تیم جدید تا چند روز آینده

هدایی که با وجود آغاز دیدارهای تیم باشگاهی اش در مجارستان هنوز موفق به سفر به این کشور نشده، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم را انجام دادم و به احتمال زیاد طی سه چهار روز آینده ویزای کار خود را دریافت می کنم و عازم مجارستان خواهم شد.

2 بازی مهم در لیگ مجارستان دارم

وی با یادآوری اینکه تیمش در هفته اول مسابقات مجارستان صاحب برد شد، تصریح کرد: «بک سی تی» ۳ و ۱۰ اکتبر دو بازی مهم در لیگ تنیس روی میز مجارستان دارد. قطعا برای این دو بازی در ترکیب تیمم خواهم بود. تلاش می کنم برای این دو بازی در ترکیب «بک سی تی» قرار بگیرم و  عملکرد تاثیرگذاری هم داشته باشم.

امسال هم در لیگ ایران بازی می کنم

ملی پوش تنیس روی میز ایران که سال گذشته همزمان با آلمان، تیم پتروشیمی را هم در لیگ ایران همراهی کرد درمورد اینکه «آیا امسال هم برنامه ای برای همکاری با پتروشیمی یا دیگر تیم های شرکت کننده در لیگ برتر دارد؟» تصریح کرد: به طور حتم امسال هم در لیگ داخلی شرکت خواهم داشت اما وضعیت پتروشیمی برای این فصل مسابقات مشخص نیست. مسئولان این تیم تعیین تکلیف کنند در این زمینه هم تصمیم گیری می کنم.

دلیل لژیونر شدنم مسائل مالی نیست

این بازیکن در مورد مسائل مالی و تاثیری که در انتخاب لیگ های خارجی برای ادامه فعالیت دارد نیز گفت: به هر حال بازی در اروپا خیلی مقرون به صرفه است. در ایران نهایت قرارداد ۱۰۰ میلیون تومانی منعقد می شود که معادل ۳ هزار یورو می شود اما از لژیونر شدن می توان درآمد بهتری داشت. البته که هدف من از حضور در لیگ های اروپایی مسائل مالی نیست به خصوص که هزینه اجاره منزل، تغذیه و بعضا کمپ هم باخودم است. در واقع شرایط تمرینی ایده آل و مهیا بودن بهترین امکانات برای تمرین دلیل اصلی من برای لژیونر شدن است و اینکه می توانم مدت زمان زیادی از سال را در بهترین شرایط تمرین کنم.

نمی دانم چرا اردوی تیم ملی آغاز نشده!

هدایی که اسفندماه باید تیم ملی تنیس روی میز را در مسابقات قهرمانی جهان همراهی کند در مورد وضعیت این تیم گفت: برگزاری این رقابت ها بعد از فروردین ماه و تیرماه به اسفندماه موکول شد اما هنوز هم مشخص نیست که بالاخره مسابقات برگزار می شود یا نه؛ به هر حال تیم ملی باید تمرین داشته باشد اما نمی دانم چرا هنوز برای اردوی این تیم اقدامی نشده است.

کنار تیم ملی خواهم بود

وی افزود: اینکه به هر دلیلی مانند نداشتن مجوز یا مسائل مالی اردو برگزار نمی شود، خیلی جالب نیست. البته در صورتی هم که اردویی برگزار شود من و نوشاد و نیما عالمیان به دلیل لژیونر بودن نمی توانیم در اردو شرکت داشته باشیم اما خود من تلاشم این است که بتوانم در هر شرایطی کنار تیم ملی باشم.

باید برای حفظ جایگاه ایران در دسته یک جهان تلاش شود

لژیونر تنیس روی میز ایران با یادآوری اینکه تیم ملی در دوره گذشته مسابقات تیمی قهرمانی جهان به دسته اول صعود کرد، گفت: بر همین اساس دوره پیش روی این رقابت ها اهمیت بالایی برای مان دارد. باید تلاش شود بتوانیم در گروه اول ماندگار شویم. خود من تحت هر شرایطی تیم ملی را در این رقابت ها همراهی می کنم و سعی ام هم این است که بتوانم عاملی موثر در حفظ موقعیت فعلی باشم. حضور در دسته یک جهان راحت به دست نیامد و نباید راحت آن را از دست بدهیم.


10737317
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است