استانی 12:20 - 07 مرداد 1400
یک منتخب ششمین دوره شورای شهر یاسوج:
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یک منتخب به شورای شهر یاسوج گفت: مردم این شهر در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر برای تغییر رای دادند.

مردم یاسوج در انتخابات شورا برای تغییر رای دادند

عطاالله دانشی در جشن غدیر که در پارک چشمه نباتی یاسوج برگزار شد، افزود: میدان سختی پیش روی منتخبین شورای دور ششم یاسوج است.

وی اظهار کرد: مردم شهر یاسوج به نشاط و شادابی نیاز دارند و باید شاهد پیشرفت و توسعه شهرشان باشند.

این منتخب شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم بزرگان و سیاسیون به منتخبین دوره ششم شورای شهر یاسوج راهنمایی دهند و کمک کنند اما در تصمیمات چیزی را به منتخبین تحمیل نکنند و بگذارند منتخبین در میدان انجام کارها از مشورت برخوردار باشند اما برای اجرا دست‌شان باز باشد.

دانشی تصریح کرد: مردم در انتخابات شورای شهر برای تغییر و تحول رای دادند و می خواهند نتیجه ملموس آن را در پیشرفت و ترقی شهر ببینند.

وی ادامه داد: چرا برخی مسائل را تحت عنوان نژاد و جغرافیا مطرح می‌کنید؟ چرا به مسائل قومی و قبیله‌ای دامن زده می‌شود؟ دیوار سفلی و علیا عریض و طویل شده که باید جلوی این مسائل گرفته شود و این دیواره ها برداشته شوند.

این منتخب ششمین دوره شورای شهر یاسوج عنوان کرد: همه باید در کنار هم با اتحاد تفاهم محبت و حمایت جلو برویم.



دانشی بیان کرد: طی چند روز آینده سوگند یاد می کنیم که برای پیشرفت و آبادانی و توسعه شهر قدم برداریم و باید حافظ امانتی باشیم که مردم به ما واگذار کردند.

وی تاکید کرد: خواهش می کنم اجازه دهید با مشورت تصمیم بگیریم اما تحمیل در کار نباشد.

مردم آرامش به دوری از حواشی از شورا می‌خواهند



همچنین حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: منتخبین شورای شهر یاسوج در آستانه عید غدیر خم عهد ببندند که با اتحاد و همدلی به الگویی برای سایر شوراهای استان تبدیل شوند چرا که مردم به علاوه بر عمران و آبادی، آرامش و دوری از حواشی از شورا می‌خواهند.

وی با بیان اینکه حواشی و اختلافات در شوراها به نفع مردم نیست، افزود: منتخبین دوره ششم شورای شهر یاسوج باید مستمع باشند و تصمیم بگیرند و نگذارند دیگران برای آنها تصمیم بگیرند.

عبودی تصریح کرد: در شورای شهر نگاه سیاسی جناحی، قومی و قبیله ای نداشته باشید و تنها به مردم نگاه داشته باشید و طوری عمل کنید که مردم آن را لمس کنند.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: منتخبین شورای ششم شهر یاسوج برای لحظه به لحظه شبانه روز خود فردای قیامت باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام


11166704
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است