ورزشی 18:17 - 04 تیر 1401
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اینکه پولادگر بخواهد فدراسیون کشتی را به جان دیگر فدراسیون‌ها بیندازد کار قشنگی نیست و نفاق است.

دبیر: کشتی را به جان سایر فدراسیون‌ها انداختن، نفاق است/ بچه جنوب شهرم و زیر بار حرف زور نمی‌روم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر بعد از برگزاری جلسه مجمع عمومی فدراسیون کشتی و اختلاف‌نظرهایی که او با پولادگر معاون وزیر ورزش و یکی مسئولین داشت، اظهار داشت: اینکه میان حرف‌های پولادگر می‌آمدم به خاطر این است که معاون وزیر غیر واقع صحبت می‌کرد. همه می‌دانند که من آدم شفافی هستم و حرفم را می‌زنم. برخی می‌گویند هر حرفی را نباید بزنید اما من صادقانه حرف می‌زنم. واقعاً در حق کشتی ظلم کردن و اینکه وی بخواهد فدراسیون کشتی را به جان دیگر فدراسیون‌ها بیندازد کار قشنگی نیست و نفاق است.

وی افزود: هر کسی باید پاسخ خودش را بدهد. من پاسخگوی فدراسیون خودم هستم و همه چیز مشخص است. من قبلاً گفتم اکنون هم دوباره می‌گویم وزارت ورزش شاخص‌هایش را اعلام کند و براساس شاخص‌های آنها ما گزارش مالی تهیه کنیم هر جور که بخواهند ببینند باز فدراسیون ما جلو است. می‌دانید چه می‌گویم. یکبار می‌گویند این یکبار می‌گویند آن؛ من حرفم این است شاخص‌هایی را معرفی کنند. من مخلص همه فدراسیون‌ها هستم. می‌گویند  تو لاکچری زندگی می‌کنی اینکه من تشک طبی برای بچه‌هایم می‌گذارم تا ورزشکاران‌ ما مصدوم نشوند لاکچری است؟ اکثر کشتی‌گیران ما دیسک کمر دارند بپرسید از بچه‌ها من الان خودم 45 ساله هستم نمی‌توانم راه بروم. حسن یزانی دیسک کمر دارد برای المپیک نمی‌توانست کار کند و بچه‌های دیگر. آیا تشک و متکای طبی می‌شود لاکچری؟! من خجالت زده‌ بچه‌هایم هستم. این دوستان می‌گویند برای ما پزشک و ماساژور بفرستید حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد اینکه شما با پولادگر به نتیجه نمی‌رسید و آیا طرف‌های‌تان را با وزیر مطرح می‌کنید، گفت: بله، ایشان غیر کارشناسی صحبت می‌کند. با همه احترام برای ایشان قائلم ایشان متخصص این کار نیست. آبروی کشتی مملکت را دست آقای پولادگر و امثال ایشان نمی‌دهم یا من را بردارند یا حرف کارشناسی بزنند. این دنیا و آن دنیا باید جواب بدهم من حرفم را می‌زنم خیلی‌ها شاید بدشان بیاید اما من برای دنیایم تلاش نمی‌کنم. امام زمان راضی باشد و آن دنیا بتوانم جواب بدهم و اینان بروند و هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند و خودشا ن می‌دانند با خودشان؛ ولی دوستان بداند والله، بالله تالله روی نفسم حرف نمی‌زنم.

دبیر در مورد اینکه با وجود شرایطی که پولادگر مجمع را ترک کرد ممکن است باعث برکناری شما شود، گفت: اصلاً برایم مهم نیست مگر من اینجا چسبیده‌ام.

وی در مورد اینکه اما کشتی ضرر خواهد کرد، اظهار داشت: کشتی ضرر نمی‌کند من هم زندگی‌ام را می‌کنم. کسی جایی چسبیده است یادتان باشد. جایی خواندم امام صادق (ع)‌ می‌گوید برای پست هم نباید لابی کرد اگر خوب باشی سراغت می‌آیند. اگر کارشناس باشی به سراغت می‌آیند. من علیرضا دبیر هستم. کیف می‌کنم. گوشه‌ای می‌نشینم و طرفدار کشتی می‌شوم، اما نمی‌گذارم کسی حرف زور و غیرکارشناسی بگوید. تماشاچی کشتی می‌شوم و تشویق می‌کنم، اما نمی‌گذارم حرف زور و غیرکارشناسی کسی بزند. من اینجوری بار آمده‌ام یکی از خصوصیات جنوب شهری بودن من همین است که حرف حق را می‌زنم حتی اگر به ضررم باشد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: به قول حاج قاسم سلیمانی دروغ نگویید و راستش را بگویید شاید فکر کنید آن لحظه به ضررتان بشود ولی در آخر به نفع شما خواهد شد.

انتهای پیام/


11604687
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است