اجتماعی 09:51 - 07 مهر 1403
فرمانده کل انتظامی در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سردار رادان در پی شهادت سید مقاومت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پیام سردار " احمدرضا رادان" آمده است:

خبر شهادت سید مقاومت به دست رژیم سفاک صهیونیستی هرچند که قلب تمام آزادیخواهان و جبهه مقاومت را به درد آورد اما گام ها و اراده ها را برای نابودی این غده سرطانی مصمم تر نمود.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهادت دبیرکل جنبش حزب الله "سیدحسن نصرالله" را به مردم مقاوم لبنان و همه ظلم ستیزان تبریک و تسلیت گفته و اعلام می دارد راه مقاومت همچنان تا نابودی ظالمانی چون رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد یافت و پرچم آزادگی همچنان سرافراز و قدرت های پوچ و پوشالی به ذلت خواهند افتاد انشاءالله.

انتهای پیام/


12097978
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از باور رایج درباره بچه‌دار شدن برای بهتر شدن یا نشدن رابطه زوجین گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: خطوط ریلی ایران با نوسازی زیرساخت‌ها و تقویت آن ها شبکه استراتژیک را ایمن‌تر کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: سارقان با انگیزه‌های مختلف از نیاز مالی و اعتیاد گرفته تا ماجراجویی و انتقام، دست به سرقت می‌زنند و هر کدام دلایلی پیچیده پشت این جرم پنهان دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک باند سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: متهمان قبل از هر اقدامی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اوحدی گفت: نرخ رشد سالمندی بالا است اما باید بدانیم که سالمندی جامعه ایثارگری با بقیه متفاوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: پس از ۱۰ سال، چالش‌های توافق ارتش و شهرداری برای عقب‌نشینی دیوار دانشگاه جنگ مرتفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: این شهید در طول عمر خود حتی یک لحظه از دست از مبارزه و جهاد برنداشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» روانشناس سازمان روانشناسی کشور گفت: نگرانی‌های بی‌پایان نه تنها روان انسان بلکه زندگی روزمره را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر جان مصدومان را نجات می‌دهند و آنها را به مناطق امن منتقل می‌کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان محتویات خودرو خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است