فرهنگی‌هنری 17:43 - 13 مرداد 1399
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی و اجرای گام دوم انقلاب اسلامی در ۳۰۰۰ مدرسه انقلاب خبر داد.

اجرای گام دوم انقلاب اسلامی در ۳۰۰۰ مدرسه

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی در نشست شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این‌ جلسه برای اولین بار با حضور وزیر آموزش‌وپرورش گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با کمک تشکل‌های دانش‌آموزی این بیانیه را پیگیری کرد.

وی افزود: در حوزه پرورشی و فرهنگی به‌عنوان مأموریت و راهبرد اصلی تعریف ‌شده موضوع خوانش و تبیین بیانیه را در دستور کار قراردادیم که دانش‌آموزان را متوجه بیانیه کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی بیان کرد: اولین کار این بود که در قالب شورای هماهنگی تشکل‌ها، آیین‌نامه‌ای را تدوین کردیم که در قالب دبیرخانه بیانیه به استان‌ها ابلاغ شد.

کاظمی با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را نیز مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم کردیم، گفت: سایر بخش‌ها نیز کارهای خوبی در این راستا انجام دادند که ازجمله کارها این است که سال گذشته تمام برنامه‌های ۳هزار مدرسه انقلاب در قالب بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

وی ادامه داد: در سازمان دانش‌آموزی نیز به شورای دانش‌آموزی محوریت بیانیه را ابلاغ کردیم و در این راستا ۱۵۰۰دانش‌آموز تولید محتوا و بخش‌های بیانیه را تبیین کردند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش در پایان گفت: مجلس دانش‌آموزی را نیز با محوریت گفتمان سازی بیانیه سال گذشته تشکیل دادیم و پنج نفر از آنان را به سازمان پژوهش معرفی کردیم و کمیسیون ویژه‌ای در مجلس دانش‌آموزی راه‌اندازی شد که بر روی این موضوعات کار کند. همچنین الزاماتی که استان‌ها باید در دبیرخانه به آن عمل کنند را مشخص کردیم.

انتهای پیام


10650779
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سعدی یکی از شاعران نامدار پارسی است که غزلیاتش شهرت فراوانی دارند و به باور بسیاری از استادان زبان و ادبیات پارسی، تصحیح آن‌ها کار ساده‌ای نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با برگزاری هزاران جلسه تاریخ شفاهی مجموعه کتب ثبت تجارب فرماندهان و مدیران جنگ را در قالب تاریخ شفاهی منتشر کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در گزارشی که پیش‌رو دارید پیامک‌هایی که مخاطبان در بازه زمانی هفته گذشته با سامانه ۱۶۲ تماس گرفته و درخواست‌های خود را مطرح کردند، مشاهده می‌کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران»  در گزارشی که پیش‌رو دارید پیامک‌هایی که مخاطبان در بازه زمانی هفته گذشته با سامانه ۱۶۲ تماس گرفته و درخواست‌های خود را مطرح کردند، مشاهده می‌کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» گروه سینمایی هنر و تجربه از آغاز زمستان ۱۴۰۲ تاکنون ۱۳ فیلم را روی پرده سینما برد که «ایساتیس» پرفروش‌ترین و «انتخاب» کم‌فروش‌ترین آثار بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد از امروز اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» با حضور وزیر فرهنگ و جمعی از پیشکسوتان هنر خوشنویسی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اول اردیبهشت همزمان با روز سعدی، پیامی تصویری منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محمد دلاوری، مجری تلویزیون و روزنامه‌نگار در برنامه «بی‌واسطه» شبکه یک سیما از ضعف ساختاری شرکت‌های خودروسازی پرسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کیانو ریوز بازیگر شناخته شده سینما در حال گفتگو برای بازی در فیلمی دلهره آور با نام «سیستم سرگرمی خراب است» است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است