ورزشی 08:47 - 29 مهر 1400
فوق ستاره بسکتبال ایران گفت: با هیچ یک از تیم‌های داخلی مذاکره جدی انجام ندادم و حدودا دو ماه پیش با سیچوآن قرارداد بسته بودم.

حدادی: با هیچ تیم داخلی مذاکره جدی نداشتم/ ۲ ماه پیش با سیچوآن بسته بودم

حامد حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط مصدومیت زانوی خود توضیح داد: متاسفانه پنج شش ماهی هست که درگیر این موضوع شده‌ام اما الان بهتر هستم. البته فعلا زمان میبرد تا صد درصد خوب شوم. 

او افزود: یک مقدار شرایط بدنی و شاید هم کمی شرایط سنی من باعث شد دیرتر به آمادگی برسم، اما همه تلاش خودم را به کار میگیرم تا بهتر از این هم شوم. در حال حاضر نیز هر روز تمرین میکنم تا به سطح بالای آمادگی برسم.

او درباره تمدید قراردادش با تیم سیچوآن چین نیز گفت: من حدودا یکی دو ماه پیش بود که قراردادم با تیم چینی را بستم، اما چون معلوم نبود که امسال بازیکن خارجی در لیگ چین میگیرند یا نه، اعلام نکردیم. 

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران اضافه کرد: پس از آنکه اعلام شد بازیکنان خارجی در لیگ چین بازی می‌کنند و باشگاه قراردادم را رسمی اعلام کرد، قرار بود این هفته به چین بروم که متاسفانه بخاطر پروتکل‌های شرکت پروازی نتوانستم عازم شوم.

او درباره مشکلی که برای پرواز داشت نیز توضیح داد: متاسفانه به دلیل کرونایی که چند وقت پیش گرفتم و واکسنی که زده بودم، آنتی بادی بدنم بالا بود و برای اینکه اجازه پرواز دهند، باید آنتی بادی بدنم کاهش یابد که پس از آن اعزام می‌شوم.

حدادی درمورد زمان دقیق اعزامش نیز گفت: منتظر فراهم شدن شرایط هستم و پس از آن راهی چین خواهم شد. فعلا زمان دقیق مشخص نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا در مدت زمان حضورش در ایران با تیم‌هایی داخلی نیز به صورت جدی وارد مذاکره شد؟ اظهار کرد: حقیقت این است که یکسری تیم‌ها مثل مهرام به بنده لطف دارند، اما اصلا صحبت جدی برای عقد قرارداد نداشتیم. یکسری تیم‌ها مثل شهرداری گرگان صحبت‌هایی انجام داد، اما اصلا جدی نبود.

انتهای پیام


11281916
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربی سال آسیا انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است