استانی 19:30 - 28 خرداد 1400
/انتخابات ۱۴۰۰/
ایسنا/یزد براساس اعلام فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه الغدیر یزد، انتخابات 1400 تاکنون بدون هیچ نوع ناامنی و در سلامت کامل و امنیت کامل برگزار شده است.

فرماندهان انتظامی و سپاه یزد؛تاکنون هیچ نوع ناامنی در انتخابات یزد گزارش نشده است

سردار «عباسعلی بهدانی‌فر» فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که نظارت و سرکشی کافی از شعبات یزد انجام شده است، اظهار کرد: طبق سرکشی‌های امروز حضور مردم بسیار پررنگ و پرشور بود و به کاندیداهای خود رای می‌دادند و از انتخابات امسال استقبال زیادی شده است.

وی به تعامل نیروی انتظامی، سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم امن برقرار شده و تاکنون در سطح استان و حتی کشور کاملاً انتخابات بدون هیچ موردی از ناامنی در یزد گزارش نشده است.

این مسئول با بیان این که تا پایان انتخابات امنیت در سراسر استان برقرار خواهد بود.

سردار«رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز در این باره به ایسنا گفت: امروز با حماسه و حضور ارزشمند و هوشمندانه مردم عیدی متفاوت برای مردم ایران و استان یزد خواهد بود.

وی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی ایران با همه نظام های مادی دنیا تفاوت دارد، گفت: یکی از مسائلی که این نظام را متفاوت کرده انتخاباتی بر پایه مردم است و داوطلبانه پای صندوق های رای می‌آیند و کمک می‌کنند تا انتخابات ایران با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

پورشمسی با اشاره به این که اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی کمک زیادی به امادگی سپاه کرده است، گفت: ما توانستیم با طمئنینه وارد نظارت بر این حوزه شویم البته مکان‌ها و تعداد شعبه‌های اخذ رای به علت کرونا بیشتر بود لذا تعداد نیروهای بیشتری برای نظارت لازم بود که مقرر شد تا امنیت بخشی را مجموعه‌ای از این امنیت را نیز نیروهای بسیج تامین کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر مشکلات فنی که عمدتا هم به صورت کشوری بود، نظم و انضباط قابل قبولی برقرار بوده و لازم بود.

انتهای پیام


11111701
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است