سیاسی 10:17 - 29 شهریور 1400

«دافوس ارتش» مرجع تاکتیک و تولید علم است

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شده بود، با درود و سلام به سرور و سالار شهیدان و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین امام حسین (ع) و یاران وفادار و بی‌نظیر آن حضرت هستیم که جا دارد این ایام را خدمت همه شما حاضران در این میدان تسلیت عرض کنم.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم که این ایام را گرامی می‌داریم و به روح بلند شهدای گلگون کفن در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت درود می‌فرستیم.

فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ثروت‌ها و سرمایه های فراوانی است اما بدون اغراق و با محاسبات دقیق و منطقی بزرگترین سرمایه ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشجویان و فرماندهانی هستند که در این دانشگاه حضور یافته‌اند.

سرلشکر موسوی تحصیل در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا را یکی از مهم‌ترین مقاطع آموزشی در ارتش دانست و افزود: شما دانشجویان با قرار گرفتن در فضای درس و بحث و پژوهش و استفاده از محضر اساتید گرانقدر بعد از یک مدت کوتاهی تغییر را در خود احساس خواهید کرد و از سوی دیگر این مقطع تعیین کننده، نشان دهنده مسئولیت های خطیر شما عزیزان در آینده است.

وی با اشاره به اهمیت دوره تحصیل در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: فرماندهان عالی ارتش از جمله فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروها و پایگاه‌ها از میان همین دانشجویان انتخاب می شوند؛ این دوره همراه است با ارزیابی و رشد که باید به خوبی مدیریت شود تا استعدادها شناخته و بکارگیری شوند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: از زمانی که شما دانشجویان برای حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد معرفی شدید، فرایند ارزیابی آغاز شده و این روند تا زمانی که چهره‌های شایسته برای مدیریت در سطوح مختلف ارتش در آینده انتخاب شوند ادامه خواهد یافت.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه دانشگاه فرماندهی ستاد محل تجارب و دانش ها و محلی برای تولید دانش جدید است، تصریح کرد: این دانشگاه محل تولید علم و قطب دانش نظامی و به عنوان مرجع تاکتیک در کشور شناخته می‌شود و بسیاری از خلاقیت ها تاکتیک ها و نوآوری ها از این دانشگاه آغاز می شود.

وی گفت: مدتهاست مولفه‌های قدرت مستقل از هم نیستند، بلکه همه مولفه‌ها بر هم تاثیر متقابل دارند و نمی‌شود آن‌ها را در تصمیم سازی‌ها و اقدامات نادیده گرفت، بنابراین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و هم شما دانشجویان باید در این دوره‌ها با سایر مولفه‌های قدرت آشنایی پیدا کنید تا موفقیت شما بیش از پیش تضمین شود.

فرمانده کل ارتش در پایان خطاب به دانشجویان دافوس، گفت: با استفاده از فرصت های به وجود آمده در این دانشگاه خود را برای ماموریت‌ها و مسئولیت ها در ارتش آماده کنید تا در آینده موجب سربلندی و سرافرازی ملت شریف ایران شوید.


11236002
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن که کشورش ریاست دوره‌ای گروه ۷ را بر عهده دارد، گفت که ایران از این گروه انتظار تلاش برای ایجاد آتش‌بس در غزه را دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است