استانی 15:38 - 29 اردیبهشت 1401

نظارت نامحسوس بر قیمت کالاهای اساسی در گناوه انجام می شود

عباس تخم افشان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در سال جاری اقدام به هدفمندسازی یارانه‌ها کرده است اظهار داشت: به جای پرداخت یارانه به واردکنندگان، با حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی، یارانه آن به را صورت هدفمند به حساب مصرف کننده نهایی (مردم) واریز شده است و نیازمند حمایت همه جانبه و نظارت مستمر بر بازار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: همه ما به عنوان متولیان امر و عضوی از بدنه دولت باید ضمن تشریح طرح و اقناع سازی مردم عزیز، نسبت به اجرای مطلوب این طرح اقدام و مشارکت کنیم.

وی گفت: در همین راستا و با هدف جلوگیری از التهاب بازار، با مشارکت سایر ادارات شهرستان گناوه و با حکم رئیس سازمان‌های جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، بالغ بر ۵۰ بازرس، به صورت افتخاری، کاملاً داوطلبانه و نامحسوس نظارت بر همه کالاهای بازار، خصوصاً کالاهای اساسی را آغاز کرده‌اند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قانونی را انجام خواهند داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه تصریح کرد: از همه همشهریان عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، همانند احتکار، کم فروشی و یا گران فروشی، مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.


11566639
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است