استانی 23:12 - 15 مرداد 1399

۱۲درصد بودجه دهیاری‌های استان سمنان به کالپوش میامی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات بخش کالپوش شهرستان میامی به میزبانی بخشداری ضمن بیان اینکه این بخش دارای بیشترین جمعیت روستایی در کل استان است، بیان کرد: ۱۲ درصد بودجه دهیاری‌های استان سال گذشته به دهیاری‌های کالپوش اختصاص یافت.

وی افزود: سرانه هر روستایی در دهیاری‌های بخش کالپوش سه میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است و دولت بر اساس ماده شش برنامه ششم توسعه به دهیاری‌های این بخش اعتبار پرداخت می‌کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه بخش کالپوش با ۱۲ روستا در حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و باید رفع مشکلات این بخش توجه ویژه شود، تاکید کرد: اهالی بخش کالپوش در زمینه راه‌های مواصلاتی، راه‌های بین مزارع، تأمین آب و نقدینگی مشکلاتی دارند و ضروری است مدیران برای حل مشکلات اهالی روستا اهتمام ویژه داشته باشند.

صمیمیان در ادامه گفت: تأمین آب و اشتغالزایی با جدیت در بخش کالپوش دنبال می‌شود تا دغدغه اهالی این بخش رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته بخش کالپوش میامی به دلیل رانش زمین دچار خسارات فراوانی شد تا جایی که بسیاری از خانه‌های روستایی مجبور به تخلیه و مکان جدیدی برای ایجاد بخشی از روستاها به خصوص در حسین آباد در نظر گرفته شد البته مردم حسین آباد همچنان در این خانه‌ها ساکن نشده‌اند و مشکلات عدیده ای دارند.


10654802
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است