گوناگون 18:48 - 04 مرداد 1400
به گفته کارشناسان سئو و بازاریابی، یکی از روش‌های افزایش رتبه سایت، انتشار رپورتاژآگهی است. این امر به خصوص برای برندهای فعال در صنعت خودرو و برندهایی که در زمینه فروش و واردات آن فعال هستند، صدق می‌کند.

انتشار رپورتاژآگهی در سایت‌های فروش خودرو

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا، با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، یکی از مشکلاتی که این روزها گریبان گیر کسب و کارها و صاحبان برندها در صنعت خودرو شده، دیده شدن در هر فضای رقابتی است. با تبدیل شدن فضای رقابتی از حالت سنتی به سمت خریدهای اینترنتی، کسانی که بر اعتبار و فروش محصولات تاثیر مستقیم می‌گذارند، کاربران فضای مجازی هستند.

چراغ سبز به مشتریان

وظیفه اصلی که بر عهده بازاریابی محتوا قرار دارد، تبلیغات غیرمستقیم است. درواقع شما به عنوان یک کسب و کار نباید خودتان را مانند یک تابلوی ورود ممنوع در معرض دید مستقیم مخاطب قرار دهید بلکه باید مانند چراغ سبزی عمل کنید که مخاطب را به سمت فروش هدایت کنید. برای تبدیل شدن مطلبتان به یک رپورتاژآگهی باکیفیت می‌بایست اصول سئو، بازاریابی محتوا و خبرنگاری را رعایت کنید.

اگر بخواهیم به یکی از روش‌های معرفی و فروش محصول اشاره کنیم، باید از معرفی مزایای محصول در قالب مطالب آموزشی نام ببریم. به عنوان مثال برای معرفی یک خودرو در رپرتاژآگهی می‌توان مزیت‌های آن را برشمرد. مکان جغرافیایی مخاطب هم در این زمینه تاثیرگذار است و می‌توانید بعد از بیان مزایای محصول، به ویژگی‌های جغرافیایی محصول مطابق با محل سکونت مخاطب اشاره کنید.

بیان مزایای محصول نسبت به سایر رقبا

یکی دیگر از شیوه‌های تبلیغ غیر مستقیم محصول، بیان مزایای آن نسبت به رقبای دیگر است. به این معنی که به مقایسه خودرو با یکی از محصولات مشابهش بپردازید. در این حالت می‌توان از قابلیت‌ها و توانایی‌های محصول خود نسبت به سایر محصولات و روش‌های فروش آن نام ببرید. یکی از نکات مهم در انتشار رپرتاژآگهی، وجود بک لینک‌های فالو در متن است که باعث جذب کاربران به وب سایت شما می‌شود. برای اینکه کاربران بیشتری روی انکرتکست‌ها کلیک کنند، باید آنها را با دقت و درستی انتخاب کنید. به طور معمول سه بک لینک در هر متن رپورتاژ آگهی قرار داده می‌شود که یکی از آنها فالو خواهد بود. شما باید در انتخاب آن یکی، تمام تلاش خود را به کار گیرید.

دقت در انتشار رپورتاژآگهی

اگر متن رپرتاژ آگهی شما کاملا اصولی و صحیح نوشته شده باشد، اما در انتشار آن دقت لازم صورت نگیرد، نتیجه‌ای که حاصل می‌شود مفید و مناسب نخواهد بود. یکی از نکات مهم در انتشار رپرتاژآگهی مرتبط بودن زمینه شغلی سایت گذارنده به کسب و کار شما است. با تحقیق و جستجو در فضای مجازی، به راحتی می‌توان فهمید که کاربران اخبار خودرو را از کدام منبع خبری دنبال می‌کنند. برای انتشار رپرتاژآگهی، آن دسته از سایت‌های خبری معتبر که بازدید بالایی دارند مناسب هستند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه بر بیش از ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب و کار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام 


11162975
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است