سیاسی 13:19 - 24 خرداد 1400

مشکل بیمه تاکسیرانان باید حل شود/جلوی قراردادهای موقت را می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جلیلی امروز در جمع تاکسیرانان ترمینال غرب تهران، گفت: بنده چندین سال از همین ترمینال با تاکسی به محل زندگی خود در کرج می‌رفتم و با مشکلات تاکسیرانان آشنا هستم.

وی بیان کرد: در این هشت سال به هر دلیلی که قطعاً غیرموجه است، بیمه رانندگان تاکسی دچار مشکل شده است. خدای ناکرده اگر حادثه یا کسالتی برای راننده تاکسی پیش بیاید، وضعیت درآمدی او دچار مشکل می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: حتماً باید مشکل بیمه تاکسیرانان و خانواده آنان حل و فصل شود و حتی بحث بیمه تکمیلی آنان هم مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

جلیلی گفت: طرحی داریم که کارت اعتباری با مبلغ مشخص در اختیار رانندگان تاکسی و مشاغلی که روزمزد هستند، قرار گیرد تا در شرایط ضروری، معیشت روزمره آن‌ها دچار مشکل جدی نشود.

وی متذکر شد: من گفتم این برجام مشکلات را حل نمی‌کند، حل کرد؟



نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: قراردادهای کوتاه‌مدت در کارهایی که مقطعی نیستند، خلاف قانون اساسی است. آن دسته از این قراردادها که خلاف امنیت شغلی است، جلوی آن را می‌گیریم.



جلیلی اظهار داشت: من با هر صنفی دیدار داشتم به آنها گفتم که خودتان پای کار بیایید و مشکلات‌تان را پیگیری کنید. از طریق اتحادیه‌ها و اصناف باید حقوق خود را پیگیری کنید و راهکارهای پیشنهادی خود را از دولت مطالبه کنید. اگر این کار را کنید و معطل فلان مدیر دولتی نمانید، بسیاری از مشکلات را با دست خودتان حل خواهید کرد.

وی یادآور شد: من در هشت سال گذشته مسئولیت اجرایی نداشتم اما در جای جای کشور حضور پیدا کردم و با اقشار و اصناف مختلف دیدار کردم و سخن آن‌ها را شنیدم. من رقیب روحانی بودم اما سعی کردم هر چه از دستم برمی‌آید، به همین دولت روحانی کمک کنم.


11104781
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان با قربانعلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: باید یک آشتی بین دولت و حکمرانی با ظرفیت‌های اقتصادی به وجود بیاید و این دقیقا همان شایسته سالاری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مجلس در خصوص اتباع خارجی بخش‌های مختلفی دارد که باید تصویب شود، چون در این زمینه خلاء قانونی داریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کند تا اقدامی صورت گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه بسیار غم‌انگیز و دردناک عنوان کرد و در پیامی از آن به شدت انتقاد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران از تماس تلفنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است