استانی 19:28 - 28 خرداد 1400
/انتخابات 1400/
ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی حماسه‌آفرینی کرده اند و همواره پیروز میدان هستند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی: مردم همواره پیروز میدان هستند

حجت الاسلام اسدالله جعفری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در این دوره از انتخابات نیز مانند دوره های گذشته مردم انقلابی و ولایی و بصیر خراسان شمالی از ابتدای ساعات رای گیری به حوزه های اخذ رای آمدند.

وی افزود: مردم با نیت صادقانه و خالصانه آمده اند تا به ایادی استکبار پاسخ کوبنده بدهند و بار دیگر به آرمان های امام راحل و شهدا و حاج قاسم سلیمانی لبیک بگویند.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: حضور حداکثری مردم همه تبلیغات و جنگ روانی را که دشمن از ماه های قبل تدارک دیده است را ناکام می گذارد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: قدردان حضور مردم هستیم و امید است این شور و نشاط تا پایان ساعات رای گیری ادامه یابد.

حجت الاسم جعفری به مردم توصیه کرد با توجه به اخذ رای الکترونیکی، مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی روز موکول نکنند تا هم از ازدحام جلوگیری شود و هم زمان کمتری از آنان صرف شود.

گفتنی است هزار و ۱۸۲ شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و هزار و ۲۴۲ شعبه اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان شمالی برپا شده است.

در این دور از انتخابات، ۶۷۲ هزار و ۶۵۷ نفر در خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رای هستند.

انتهای پیام


11111700
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است