استانی 19:51 - 14 آذر 1400

فعال شدن صنایع بلاتکلیف و راکد استان سمنان در دستور کار است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه یک‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه فعال شدن واحدهای بلاتکلیف و راکد استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: یکی از محوریت برگزاری جلسه ستاد رفع موانع تولید نیز بر اساس همین موضوع است تا بتوانیم با فعال کردن واحدهای در شرف تعطیل به حوزه اشتغال کمک کنیم.

وی ضمن بیان اینکه برای تحقق این آرمان یعنی رفع مشکلات تولید وفاق و همدلی بیشتری بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها لازم است، افزود: خوشبختانه تا به امروز همکاری خوبی را در استان سمنان شاهد هستیم و مصوبات کارگروه با دقت اجرایی می‌شوند.

استاندار سمنان بابیان اینکه برای رسیدن به رشد ۸.۶ درصدی استان در تمامی حوزه‌ها و به‌ویژه صنعت، گردشگری، کشاورزی و معدن باید تلاش شود، ابراز داشت: به این منظور می‌بایست تسهیلات مناسب نیز در اختیار واحدها قرار گیرد و برخی اقدامات از حالت بروکراسی کاغذبازی خارج شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در استان سمنان هیچ گونه تهدید امنیتی وجود ندارد، تصریح کرد: لذا توجه به اقتصاد استان به عنوان پایه توسعه هر شهر و دیاری بسیار لازم و ضروری است که بتوانیم چرخ‌های اقتصاد را به گردش درآوریم و از رکود واحدها جلوگیری کنیم.

وی بابیان اینکه تمام مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان الزام‌آور و لازم‌الاجرا است، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای جلسه آینده باید تمام مصوبات این کارگروه را احصا و درصد تحقق یا عدم تحقق آن را مشخص و اعلام کند.


11351868
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است