استانی 08:23 - 05 مرداد 1400
/جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ امام‌جمعه ابهر عنوان کرد
ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: آموزش‌های مهارتی جهاددانشگاهی می‌تواند نقش موثری در ورود جوانان به بازار کار ایفا کند.

آموزش‌های مهارتی جهاددانشگاهی حلقه اتصال جوانان به بازار کار

حجت‌الاسلام‌ جعفر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانش‌پژوهان و فعالان برجسته‌ای از بطن مؤسسات فعال جهاددانشگاهی وارد جامعه شده‌اند که هر یک به سهم خود نقش موثری در خدمت به علم و مردم کشورمان داشته‌اند، اظهار کرد: جهاددانشگاهی فرصت و امکانات لازم را در اختیار آحاد مختلف جامعه قرار داده است.

وی با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی از نهادهای انقلابی است که امروز به پختگی و نظم قابل قبولی در حوزه‌های مختلف دست یافته است، تصریح کرد: فعالیت‌های مفیدی که در زمینه‌های مختلف در جهاددانشگاهی آغاز شده است که این فعالیت‌های ارزشمند، به ویژه در شهرستان‌ها باید گسترش یابد.

امام‌ جمعه ابهر با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر فعالیت‌های جهاددانشگاهی در سراسر کشور نسبت به سال‌های گذشته توسعه پیدا کرده است که این موضوع یک اتفاق مبارک به شمار می‌رود، متذکر شد: توجه به آموزش در جهاددانشگاهی در رشته‌های متنوع برای گروه‌های مختلف جامعه هم از کارهای خوبی است که توانسته به مهارت‌افزایی جامعه و اشتغال‌زایی کمک کند.

رحیمی، با بیان اینکه آموزش‌ها به ویژه آموزش‌های کوتاه مدتی که جهاددانشگاهی برگزار می‌کند می‌تواند نقش بسیار موثری در مهارت‌افزایی داشته باشد، ادامه داد: بسیاری از جوانان‌ ما تنها تحصیلات دانشگاهی دارند و از آنجایی که مهارتی برای ورود به بازار کار ندارند در اشتغال خود با مشکل مواجه هستند اما همین‌ جوانان با بهره‌گیری از دوره‌های مهارتی جهاددانشگاهی می‌توانند وارد دنیای اشتغال شوند.

انتهای پیام


11163287
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است