گوناگون 16:36 - 07 مهر 1399
بکارگیری تکنیک های سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) برای انجام موثر تبلیغات گردشگری یک روش متداول در دنیاست.

شیوه موثر تبلیغات گردشگری برای افزایش رتبه سایت شما

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دستی بر ایران، موثرترین اقدام در افزایش رتبه سایت شما برای عبارت های کلیدی تان، اخذ لینک از سایت های گردشگری همکار است.

سایت "دستی بر ایران" (www.dastibariran.com)، یک گزینه ایده آل برای تبلیغات گردشگری شماست. موتورهای جستجو بخوبی متوجه ارتباط موضوعی محتوای سایت شما با محتوای سایت "دستی بر ایران" می شوند. به همین علت، لینکی که از آنها می گیرید، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

روش های اخذ لینک برای سایت گردشگری شما

اگر فعالیت آنلاین شما در قالب یک وب سایت گردشگری برای کسب و کارتان است، دو روش برای اخذ لینک از  وب سایت "دستی بر ایران" پیشنهاد می شود:

روش اول: انتشار یک رپورتاژ آگهی گردشگری نزد "دستی بر ایران":

این روش برای تبلیغات گردشگری شما بسیار راهگشاست. با افزودن لینک هایی که در متن رپورتاژ آگهی خود می آورید و از کلیدواژه های مورد نظرتان ایجاد می کنید، سیگنال های موثری برای گوگل ارسال می کنید.

اخیرا گوگل اعلام کرده که کلمات قبل و بعد از لینک های شما و ارتباط موضوعی آنها با کلیدواژه های لینک شده تان یک فاکتور بسیار اساسی در ارزش لینک است.

از آنجایی که "دستی بر ایران" یک سایت گردشگری است، شما براحتی می توانید متنی در همین زمینه منتشر کنید و کلمات پیرامون لینک خود را در ارتباط با موضوعات مرتبط با سفر، تور، رزرو هتل، ... قرار دهید.

روش دوم: انتشار یک بنر در بخش تورهای داخلی نزد "دستی بر ایران":

بسیاری از جستجوگران بسته های تور که مشتاق ایرانگردی هستند، عبارت "تورهای داخلی" را جستجو می کنند. وب سایت "دستی بر ایران" نیز یک صفحه مخصوص برای این مقوله در نظر گرفته است.

بنابراین، محتوای آن صفحه با تبلیغات گردشگری تورهای ایرانگردی شما ارتباط موضوعی بالایی خواهد داشت. منتشر کردن بنر تور داخلی شما در آنجا با لینکی که به صفحه مربوطه اش در سایت خودتان برقرار می شود، یک روش بسیار موثر در اخذ لینک مرتبط است.

این روش تبلیغات گردشگری دو مزیت برای شما دارد:

۱. قیمت بنرهای تورهای داخلی پایین تر از رپورتاژ آگهی گردشگری است، و

۲. امکان انتشار تعداد نامحدودی بنر برای تورهای داخلی شما وجود دارد.

مزیت اخذ لینک از سایت "دستی بر ایران"

سخن آخر آن که سایت "دستی بر ایران" در بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو، دقت عمل بالایی دارد. مدیر این سایت، همواره بر منحصر به فرد بودن محتوای سایت تاکید دارد و کلیه صفحات آن را برای موتورهای جستجو نیز بهینه سازی می کند. این شامل تبلیغات گردشگری شما نیز می شود.

هنگامی که رپورتاژ آگهی گردشگری خود را نزد "دستی بر ایران" منتشر می کنید، توصیه مدیر این سایت بهینه سازی رپورتاژ شماست. در نهایت، پیش از انتشار نیز محتوای ارسالی شما برای موتورهای جستجو بهینه سازی می شود.

این امر باعث می شود تا اضافه بر کمک لینک به افزایش رتبه سایت تان، همین مطلب منتشر شده در "دستی بر ایران" نیز رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد.

توصیه نهایی این که برای تبلیغات گردشگری سایت تان، نزد سایت های همکار بروید و لینک مورد نظرتان را از آنها بگیرید. امکان اخذ لینک از سایت "دستی بر ایران" یک مزیت ویژه است که در اختیار سایر سایت های گردشگری ایران قرار گرفته است.

انتهای رپرتاژ آگهی


10738673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است