استانی 11:59 - 04 آذر 1399
ایسنا/زنجان رئیس آموزش و پرورش طارم گفت: بسته‌های شامل محتوای آموزشی مکتوب به همراه نوشت‌افزار بین ۵۰۰ دانش‌آموز در ۲۳ روستای این شهرستان، توزیع شد.

بهره‌مندی دانش‌آموزان محروم از شاد در طارم با بسته‌های آموزشی

نقی صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت شناسایی دانش‌آموزان غیرعضو در شبکه آموزشی شاد در طارم، بیان کرد: در برخی از روستاها به دلیل دسترسی نداشتن مناسب به اینترنت و یا سرعت پایین آن، دانش‌آموزان موفق به عضویت در شبکه آموزشی شاد نشدند.

وی اضافه کرد: با اهتمامی که از سوی آموزش و پرورش شهرستان انجام شد، همه محتوای آموزشی موردنیاز بر اساس برنامه زمان‌بندی و منطبق بر آموزش‌های شبکه شاد به دانش‌آموزان مناطق روستایی در قالب بسته‌های مختلف آموزشی ارائه شد.

صفری با اشاره به این مطلب که این بسته‌های آموزشی شامل محتوای آموزشی مکتوب به همراه نوشت‌افزار است که در بین ۵۰۰ دانش‌آموز توزیع شد، تصریح کرد: این بسته‌ها در بین ۲۳ روستا که مشکل اینترنت داشته و یا دانش‌آموزان موفق به تهیه گوشی هوشمند نشده بودند، توزیع شد.

رئیس آموزش و پرورش طارم، با اشاره به کوهستانی بودن منطقه و در پیشرو بودن فصل زمستان، یادآور شد: محتوای آموزشی سه ماهه زمستان هم توسط سرگروه‌های آموزشی و راهبران شهرستان در حال تدوین است و پس از تکمیل در بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل محروم باشد، افزود: پویش کمک‌های مومنانه در سطح شهرستان با مشارکت معلمان و خیرین نیک‌اندیش برای تهیه تبلت برای دانش‌آموزان کمبضاعت ادامه دارد.

انتهای پیام  


10824629
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است