استانی 00:11 - 02 بهمن 1399
ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما وزارتخانه ای هستیم که ارتباط زیادی با مردم داریم به طوری که ۲۵ درصد اقتصاد دولتی کشور در ذیل این وزارتخانه مدیریت می‌شود.

مدیریت ۲۵ درصد اقتصاد کشور در وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی

دهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان قم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور برگزار شد.

مدیران استان قم در این جلسه که شب گذشته برگزار شد، عملکرد خود در ماه های اخیر را ارائه کردند و در ادامه به بیان مشکلات خود پرداختند.

غلامرضا پناه با تشکر از حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی در کل کشور تلاش های فراوانی برای کنترل ویروس کرونا و مبارزه با این ویروس انجام دادند به خصوص قمی ها که پیشانی این حرکت بود.

وی افزود: در این دوران فضای روانی خیلی سختی در جامعه ما حاکم بود که با تلاش ها و کار با جدیت تمام و همچنین خدمات رسانی فراوان این دوره سخت گذشت، دوره ای که مشابه شرایط زمان ۸ سال دفاع مقدس بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک ابر وزارتخانه در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: ما وزارتخانه ای هستیم که ارتباط زیادی با مردم داریم به طوری که ۲۵ درصد اقتصاد دولتی کشور در ذیل این وزارتخانه مدیریت می‌شود.

پناه ادامه داد: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه فرهنگی و اجتماعی محسوب میشود و همچنین در حوزه آموزش و مهارت آفرینی نقش بسزایی دارد و در ابعاد مختلف فعالیت می‌کند.

وی افزود: در دوره وزارت آقای شریعتمداری شورای هماهنگی نقش زیادی ایفا کرده و همچنین همدلی بزرگی در مجموعه ایجاد شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در این دوره دوساله در سازمان های زیربط کار های بزرگی انجام شده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا با همفکری و همدلی مشکلات مردم را حل کنیم مثلا در استان قم قشر تحصیل کرده بیکار زیاد است که باید فکری به حال آن ها کرد.

درحاشیه این جلسه از دکتر داوود علی‌محمدی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام


10913692
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است