استانی 18:13 - 10 بهمن 1401

آسارا تنها شهر بدون گاز البرز

سیدرضا غفاریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در استان البرز ۹۵۴ هزار و ۱۱۰ مشترک استفاده کننده از نعمت گاز بوده که ۸۸۹ هزار و ۲۹۹ مشترک شهری و ۶۴ هزار و ۸۱۱ مشترک روستایی از ابتدا تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ بوده است.

وی ادامه داد: در سال جاری ۲۷ هزار و ۷۳۷ مشترک جدید شهری و در روستاها ۳ هزار و ۱۴۴ مشترک به مشترکان شرکت گاز افزوده شده است و مجموع مشترکان جدید شرکت گاز استان البرز تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ به ۳۰ هزار و ۸۸۱ مشترک می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه آسارا تنها شهر باقی مانده در البرز بوده که هنوز گاز به آنجا نرسیده اضافه کرد: با توجه به صنعتی و کشاورزی بودن استان البرز در سال جاری تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ به تعداد مصرف کنندگان صنعتی و کشاورزی عمده ۱۰۵ مشترک افزوده شده و تعداد نهایی این مشترکان به هزار و ۲۳۹ مشترک رسیده است.

غفاریان شرکت گاز استان البرز را مسئول در برابر جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: بر اساس قانون مشترکانی که مورد حمایت بهزیستی و کمیته امداد هستند اشتراک آنان رایگان بوده و اگر میزان مصرفشان هم در حد استاندارد باشد بهای گاز آنان دریافت نمی‌شود و مضاف بر این از زمان شروع به کار دولت حجت الاسلام رئیسی لوله کشی داخل منازل این اقشار از جامعه اسلامی هم رایگان محسوب می‌شود.


11800221
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است