گوناگون 09:28 - 02 خرداد 1401

زمان مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری در دانشگاه شریف مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای تاریخ مصاحبه داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱ در دانشکده ها و مراکز دانشگاه را اعلام کرد.

بر همین اساس تاریخ مصاجبه داوطلبان تمامی دانشکده ها و گروه ها (فنی و مهندسی، مدیریت و اقتصاد، شیمی، فیزیک و علوم ریاضی) در روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه و پژوهشکده علوم و فناوری نانو روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ خردادماه برگزار خواهد شد.

تـــاریخ ثبـــت نـــام در ســـامانه پـــذیرش دکتـــری نیمـــه متمرکـــز دانشـــگاه صـــنعتی شـــریف بـــه آدرس edu.sharif.edu.admission://https،در اطلاعیه شـماره ۲ ،متعاقبـاً از طریـق وبسـایت ir.sharif.www و یـا edu.sharif.grad://https اطلاع رسانی خواهد شد.

اطــلاع رســانی در خصــوص جلســه مصــاحبه آزمــون دکتــری، از طریــق وبســایت ir.sharif.www و یــا edu.sharif.grad://https و ارسال پیامک توسط شماره تلفن ۹۸۲۱۶۶۱۶، بـه شماره تلفن همراه ثبت شده توسط داوطلب در سامانه پذیرش دکتری نیمه متمرکز دانشگاه صنعتی شـریف صـورت خواهد پذیرفت.

جزئیات در خصوص زمانبندی و نحوه شرکت در جلسه مصاحبه (حضوری/غیر حضوری)، از طریق آدرس ایمیلـی که توسط داوطلب در سامانه پذیرش دانشگاه صنعتی شریف ثبت می شود و از طریـق وبسـایت ir.sharif.www و یـا edu.sharif.grad://https به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است هر گونه تغییر در اطلاعات مزبور و جزئیات بیشتر از طریق وبسایت ir.sharif.www و یا edu.sharif.grad://https به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.


11570227
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است