استانی 10:42 - 10 مهر 1401

اغتشاشات اخیر نقاب از چهره بسیاری افراد برداشت

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی صبح یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی این شهر با بیان اینکه استقبال از پیاده روی اربعین بعد از دو سال کرونایی و شدت علاقه مردم بالاخره دشمنان را نگران کرد و آنان را وا داشت تا حوادث اخیر را پدید بیاورند، بیان کرد: نگرانی غرب از تعاملات اقتصادی و بین‌المللی ایران اسلامی با همسایگان و منطقه همچنین ارتباطات با شرق مانند پیمان شانگهای نیز به این موضوع افزود.

وی با بیان اینکه غرب از جنگ اوکراین و روسیه بسیار در هراس است حال آنکه خودشان با تحریک اوکراین این نبرد را پدید آوردند، افزود: غرب می‌خواهد همیشه با به دستگیری توطئه‌هایی اذان عمومی مردم را در دنیا به سمت دیگر سوق دهد.

مسئله سازی پروژه غرب

فرماندار شاهرود با بیان اینکه مسئله سازی در کشورمان در ادامه پروژه‌های غرب انجام شده و قطعاً این آخرین مورد هم نخواهد بود، گفت: اهداف مختلفی این اغتشاشات دارد که از جمله آنها می‌توان به ارزیابی غرب از خودش در این نوع عملکردها در قبال ایران و مردم، اشاره کرد.

جلالی با بیان اینکه انگیزه‌های غرب در اغتشاشات متفاوت است اما یکی از آنها این است که بدانند هر چند سال یک بار چه میزان اقبال یا ریزش دارند و چقدر ظرفیت برایشان باقی مانده است، ابراز کرد: ارزیابی برای غرب مهم است و لذا به صورت دوره‌ای آن را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه یارگیری از گروه‌های مختلف از دیگر قصدهای غرب در پدید آوردن شرایط کنونی برای جامعه ما است، افزود: تعداد افراد شاخصی که به توان و بضاعت و امکانات این کشور بزرگ شده‌اند اما در این شرایط در زمین دیگری بازی می‌کنند، از آن دسته گروه‌هایی محسوب می‌شوند که با غرب هم صدا شدند.

دستِ نگهدار مملکت

فرماندار شاهرود با بیان اینکه صرف نظر از اینکه در این مدت چه هزینه‌هایی به کشور تحمیل شد، نقاب از چهره برخی برداشت، گفت: برخی چهره‌ها متأسفانه در کنار اغتشاش‌گران ایستادند و خوشبختانه این نقاب از چهره. شأن برداشته و ماهیت آن‌ها برای ما و مردم فاش شد و این موضوع یک جنبه مثبت برای ما محسوب می‌شود.

جلالی گفت: همه ما می‌دانیم که صاحب اصلی این مملکت امام زمان (عج) است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عدم آمادگی و ورود در دفاع مقدس، جریان ترور، جنگ رسانه‌ای، فتنه‌های سنگین که حتی ما آمادگی‌اش را نداشتیم آنچنان مدیریت شد که نشان می‌دهد دستی نگهدار این مملکت است از سوی دیگر مردم ما نیت خیری دارند و بالاخره این موضوع هم سبب نگهداشت کشورمان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد ما در دوران اخیر بسیار به کمک آمده‌اند، بیان داشت: در همین ایام اخیر، بسیاری سازمان‌های مردمی بودند که در کنار نیروی انتظامی و سپاه ایستاده و نگذاشت که دشمنان سو استفاده کنند زیرا این گروه‌ها می‌دانستند که تخریب چهره ناجا و سپاه از جمله بزرگترین اهداف این اغتشاشات بود.


11700535
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است