استانی 21:31 - 29 دی 1399

تولید روزانه بیش از ۲۰۰ تن تخم مرغ در قم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد غضنفری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره تنظیم بازار کالاهای اساسی به‌ویژه تولید و توزیع تخم‌مرغ گفت: در بخش توزیع، سازمان صمت وظیفه مهمی دارد، با توجه به نوساناتی در بازار تخم‌مرغ، دفتر اقتصادی استانداری بر کانون‌های توزیع تخم‌مرغ نظارت می‌کند.

وی با تاکید بر برخورد با هرگونه تخلف در تولید و توزیع کالاهای اساسی مردم گفت: در راستای تنظیم بازار تخم مرغ از یک دی‌ماه به طور متوسط ۴۳ تن تخم‌مرغ تأمین و توزیع‌شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر تأمین نهاده‌های مرغداری‌های استان به صورت کامل و تولید بیش از ۲۰۰ تن تخم‌مرغ روزانه در قم گفت: با توجه به اقدامات انجام شده قیمت هر کیلو تخم‌مرغ در درب کارخانه ۱۴ هزار تومان است و بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار تولیدکنندگان می‌توانند ۳۰ درصد از تولید خود را با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان ویژه مصرف‌کننده توزیع کنند.

وی افزود: سازمان صمت برای حفظ تعادل در بازار باید ضمن بازرسی و نظارت، پاسخگو نیز باشند تا دچار کمبود نشویم.

غضنفری با تأکید بر اینکه وقتی نظام عرضه و تقاضا حاکم شود و میزان تولید بیشتر از تقاضا شود قیمت کاهش پیدا می‌کند افزود: باید به تصمیم‌ها پایبند باشیم و با نگاه عقلایی و منطقی و کارشناسانه به تنظیم بازار بپردازیم و در مورد کالاها تلاش کنیم تک‌نرخی عمل کرده و مانع از نوسان در بازار شویم.


10909769
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است