استانی 20:52 - 10 بهمن 1401

فرماندار شهرستان بشاگرد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی، یعقوب دادعلی زاده را به عنوان فرماندار شهرستان بشاگرد منصوب کرد.

در حکم احمد وحیدی خطاب به دادعلی زاده آمده است: به پیشنهاد استاندار محترم هرمزگان و نظر به مراتب شایستگی تجارب علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت چهار سال به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان بشاگرد منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال رعایت تقوای الهی و موازین شرعی در چارچوب قوانین مقررات و تدابیر ابلاغی ضمن تعاملات لازم با مسئولین سایر سازمانها و نهادها با اندیشه و مدیریت انقلابی جهادی در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و برنامه‌های وزارت کشور در خدمت به مردم پیشرفت و تعالی مادی و معنوی حوزه محل خدمت و انجام وظایف محوله با سرلوحه قرار دادن محورهای زیر در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی موفق و سرافراز باشید.

گفتنی است پیش از این حکم، دادی‌علی زاده به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان فعالیت می‌کرد، در سوابق کاری یعقوب دادعلی زاده سه دوره ریاست شورای اسلامی شهرستان بشاگرد، سه دوره عضو شورای بخش مرکزی بشاگرد و حدود پنج سال معاونت آموزشی و نوآوری آموزش وپرورش بشاگرد و ۲۱ سال سابقه کار دیده می‌شود.

سرپرست فرمانداری بشاگرد همچنین تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بشاگرد، سابقه مدیریت در مدارس شبانه روزی، کارشناس مسئول آموزش آموزش و پرورش بشاگرد، را در کارنامه دارد.


11800318
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است