بین‌الملل 12:34 - 29 خرداد 1403
فرستاده ویژه آمریکا که روز گذشته به اراضی اشغالی رفته بود، امروز صبح وارد فرودگاه رفیق حریری بیروت شد.

فرستاده ویژه بایدن وارد بیروت شد

آموس هوخشتاین، فرستاده ریاست جمهوری آمریکا صبح امروز سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت شد.

براساس گزارش قدس العربی، خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد که نجیب میقاتی، نخست وزیر این کشور اواخر امروز از نماینده ریاست جمهوری آمریکا استقبال خواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه با نماینده آمریکا دیدار و درباره تنش‌ها بین این رژیم و حزب الله لبنان گفتگو کرد. آمریکا و فرانسه ادعا می‌کنند در تلاش‌اند درگیری میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی را پایان دهند. 

این درصورتی است که پیش از این منابع خبری فاش کردند هوخشتاین برای بررسی ابعاد درگیری رژیم صهیونیستی با حزب‌الله وارد تل‌آویو شده است. با این وجود مقامات آمریکایی ادعا کردند بدنبال درگیری با حزب‌الله نیستند.

با گذشت بیش از هشت ماه از آغاز جنگ، حزب‌الله در حال نشان دادن قابلیت‌های جدید علیه ارتش رژیم صهیونیستی است؛ طوری که تل‌آویو مقابله با این تهدید را دشوار می‌یابد. حزب‌الله علاوه بر تهدید موشکی و خمپاره‌های ضد زره، استفاده از پهپادهای مسلح را تشدید کرده است؛ پهپادهایی که می‌توانند به مرزها نفوذ کرده و به اسرائیلی‌ها تلفات و خسارت وارد کنند.

مترجم: مینا عظیمی


12064690
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دو دختر خردسال با کمک نیرو‌های امدادی لبنان از زیر آوار زنده بیرون آمدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های امدادی پیکر ۸ شهید لبنانی را از زیر آوار خارج کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق اعلام کرد که در صورت وقوع جنگ فراگیر قدرت این را دارد منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه را هدف قرار دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک آژانس سازمان ملل از کمبود مواد غذایی در آفریقا به دلیل درگیری و تغییرات آب و هوایی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ترامپ می‌گوید نتایج جستجو‌ها در گوگل به نفع هریس است و اگر رئیس جمهور شود این شرکت را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش مقاومت اسلامی حماس حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به لبنان که آخرین مورد آن بمباران ساختمان‌های مسکونی در محله حریک در ضاحیه جنوبی بیروت با ادعای هدف قرار دادن سید حسن نصر الله بود، را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هلند جنگنده‌های قدیمی اف ۱۶‌ را که ۴۵ سال از آنها استفاده کرده است به اوکراین می‌فرستد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه از اعمال تحریم علیه ۷ ایرانی به اتهام دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تائید کرد که او پس از شدیدترین حمله این رژیم به بیروت، قصد دارد زودتر از موعد به اراضی اشغالی بازگردد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی رسیدن طوفان استوایی هلن به آمریکا، دست کم ۲۰ نفر کشته شدند و مقامات برای هزاران نفر هشدار تخلیه صادر کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است