گوناگون 11:33 - 07 مهر 1399

استاد برجسته پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، هیأت‌رئیسه دانشگاه تهران در پیامی درگذشت استاد برجسته پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

با نهایت تأسف و تأثر با خبر شدیم استاد برجسته دانشگاه تهران و چهره نامدار عرصه معماری ایران، دکتر سید محسن حبیبی، استاد دانشکده شهرسازی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه، دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

این استاد دانشور و فرهیخته علاوه بر چهل سال آموزش و تربیت دانشجویان و تألیف و ترجمه آثار علمی و پژوهشی ارزشمند، سالیان زیادی در سمت‌های مختلف اجرایی دانشگاهی خدمت کرده است که از جمله می‌توان به ریاست دانشکده هنرهای زیبا و عضویت اثربخش و کلیدی در شورای معماری دانشگاه تهران و شورای مدیریت شهر دانش دانشگاه اشاره کرد. بی‌شک ثمرات این فعالیت‌ها در کارنامه پربار و پربرکت این استاد فرهیخته، همواره به عنوان باقیات‌الصالحات، ماندگار خواهد ماند.

هیأت‌رئیسه دانشگاه تهران ضمن ابراز تأثر عمیق، درگذشت این استاد برجسته را به خانواده سوگوار ایشان، دانشجویان، استادان و همه مستفیدان از محضر این استاد دانشور تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم و اجر و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماید.


10737818
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است