استانی 03:13 - 09 مهر 1399
ایسنا/خراسان رضوی دفتر حقوقی بنیاد بهره‌وری موقوفات به منظور رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی طی مراسمی در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی افتتاح شد.

دفتر حقوقی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی افتتاح شد

بر اساس گزارش آستان نیوز این مراسم امروز با حضور مالک رحمتی، رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، مرتضی حقیقی، معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام رضا دانشور ثانی، معاون حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی، در معاونت املاک و اراضی این آستان مقدس برگزار شد.

مالک رحمتی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های تولیت آستان قدس طی بازدیدی که از روند فعالیت‌های معاونت املاک و اراضی داشت، تاسیس اداره حقوقی در معاونت املاک و اراضی و راه‌اندازی دفتر حقوقی برای رسیدگی به شکایات مردمی با هدف ارائه خدمات شایسته در مدت زمان کوتاه به مردم بود.

وی ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی معاونت املاک و اراضی و معاونت حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی این دفتر حقوقی با حضور دو کارشناس از اداره بازرسی و معاونت املاک و اراضی با هدف رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات مردم امروز راه‌اندازی شد و کار خود را آغاز خواهد کرد. 

این مقام مسئول به اهداف راه‌اندازی دفتر حقوقی در معاونت املاک و اراضی آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: نخستین هدف از راه‌اندازی این دفتر رسیدگی به مشکلات مردم است که ضمن تسهیل در ارائه خدمات، از رفت و آمد آنان به سایر مراکز جلوگیری می‌شود.

رحمتی افزود: برخی از پرونده‌های معاونت املاک و اراضی باید در معاونت حقوقی رسیدگی می‌شد که این کار نیز طولانی شدن رسیدگی به شکایات مردم را در پی داشت. همچنین برخی کارهای شبه قضایی معاونت املاک و اراضی به معاونت حقوقی منتقل می‌شد که امیدواریم با تاسیس دفتر حقوقی در این معاونت این مشکلات نیز مرتفع شود.

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم در راستای همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر و رسیدگی به شکایات مردم، دو معاونت املاک و اراضی و حقوقی و موقوفات آستان قدس رضوی در یک محیط مستقر شود تا شاهد رشد کیفیت، پیشرفت، تعالی و کسب رضایت مردم باشیم.

انتهای پیام


10740953
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است