بین‌الملل 13:34 - 06 تیر 1401

حملات راکتی ارتش ترکیه و شبه نظامیانش به شمال سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدی البلد، منابع سوری از حملات راکتی نیروهای ارتش ترکیه و عناصر وابسته به آن به مناطقی از شمال سوریه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، منابع سوری اعلام کردند که ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آنکارا، دهها راکت به مناطق مسکونی در حومه شهر منبج در شمال سوریه شلیک کرده اند.

این منابع به حملات راکتی ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آنها به ۶ روستا در این منطقه اشاره کردند.

همزمان منابع سوری از هلاکت یک عنصر گروه موسوم به احرار الشام در جریان تلاش برای ورود به یک منطقه در حومه منبج خبر دادند.

منابع سوری اعلام کردند که نیروهای قسد به حملات ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آنها در حومه شرقی حلب پاسخ داده است و تبادل شدید آتش میان طرفین رخ داده است.


11606670
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقاومت اسلامی لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که مواضع نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است