سیاسی 15:09 - 08 مهر 1399
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایانی از نمایندگان مجلس بایت رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت تشکر کرد.

تشکر معاون پارلمانی رییس جمهور از نمایندگان مجلس

به گزارش ایسنا، متن پیام حسینعلی امیری به شرح زیر است:

 از رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، نواب رئیس، هیات رئیسه و همه نمایندگان محترم مجلس که با اختصاص وقت و بررسی دقیق و مسئولانه صلاحیت جناب آقای رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت  را بررسی و با رای اعتماد به ایشان در شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا به یاری دولت شتافتند تا ان شاءالله در فضای همدلی، تعامل و همراهی دولت و مجلس گام های موثرتر برای خدمت به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی برداریم صمیمانه سپاسگزارم.

در روزگاری که هیات حاکمه آمریکا جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی را شروع نموده است، تکمیل تیم اقتصادی دولت و ترمیم کابینه اقدامی بسیار موثر و کارگشا خواهد بود.

امروز انتظار مردم عزیزمان که شرایط بسیار سختی را در حوزه معیشت و اقتصاد ناشی از تحریم های ظالمانه نظاره گرند و با صبوری تحمل می نمایند از دولت و مجلس، همکاری و همدلی در جهت رفع مشکلات است که با رای اعتماد امروز مجلس به وزیر پیشنهادی صمت باری دیگر جلوه ای از همدلی، همکاری و درک مشترک دولت و مجلس رقم خورد و برگ سبز دیگری به کارنامه نظام جمهوری اسلامی افزوده شد و بلوغ سیاسی نظام جمهوری را بار دیگر نشان داد.

در سالی که به ابتکار رهبر فرزانه مان سال جهش تولید نام گذاری شده است، امید که بتوانیم اقدامات موثر در راستای منویات معظم له در سایه این همدلی و تعامل برداریم.ان شاءالله

لذا از یکایک نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام

انتهای پیام


10740336
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصریح گزارشگر سازمان ملل به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دولت‌های ملی و مجامع سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان با قربانعلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: باید یک آشتی بین دولت و حکمرانی با ظرفیت‌های اقتصادی به وجود بیاید و این دقیقا همان شایسته سالاری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مجلس در خصوص اتباع خارجی بخش‌های مختلفی دارد که باید تصویب شود، چون در این زمینه خلاء قانونی داریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کند تا اقدامی صورت گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه بسیار غم‌انگیز و دردناک عنوان کرد و در پیامی از آن به شدت انتقاد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است