سیاسی 02:27 - 29 خرداد 1400
نماینده همتی در ستاد انتخابات کشور با اشاره به جزئیات دیدار همتی با وزیر کشور گفت: در جلسه با وزیر کشور آنچه مطرح شد این است که وزارت کشور تمام تلاش خود را می کند که انتخابات را به نحو احسن برگزار کند و ما هم چیزی جز این از وزارت کشور توقع نداریم.

نماینده همتی در ستاد انتخابات کشور: وزیر کشور اطمینان داد تا حقی ضایع نشود

به گزارش ایسنا، جهانبخش خانجانی نماینده عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بامداد شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور علت حضور همتی در ستاد انتخابات کشور را عرض خسته نباشید به وزیر کشور عنوان کرد و در پاسخ به پرسشی درباره انتشار نامه‌ای منتسب به ستاد ابراهیم رئیسی مبنی بر اعلام پیروزی این کاندیدا در انتخابات با بیان اینکه «این حرف نامناسبی است»، اظهار کرد: الان به همراه آقای همتی رفتیم خدمت آقای وزیر کشور و ایشان فرمودند که سعی می‌کنیم که ملاحظات و مقررات را رعایت کنیم و آراء هنوز نه شمارش و نه تجمیع شده است.

وی گفت: اینکه کاندیدایی ادعایی مطرح می‌کند، حرف ناپخته ای است و در این شرایط که باید آرامش برای کاندیداها حفظ شود، این رفتارها نادرست است.

نماینده همتی در ستاد انتخابات کشور همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر طرح موضوع انتخابات مهندسی شده‌ گفت: بعید میدانم.

خانجانی در پاسخ به پرسشی درباره علت قطعی سیستم‌های انتخابات تاکید کرد: این موضوع را مسئولان وزارت کشور باید پاسخ دهند. آقای وزیر اطمینان داد که همه تلاش خود را میکنند تا حقی ضایع نشود.

وی گفت: در جلسه با وزیر کشور آنچه مطرح شد این است که وزارت کشور تمام تلاش خود را می‌کند که انتخابات را به نحو احسن احراز کند و ما هم چیزی جز این از وزارت کشور توقع نداریم و امیدوارم که ذائقه مردم را با این رفتارهای نادرست تلخ نکنیم و برای بدست آوردن ۴ سال کرسی ریاست جمهوری مردم را فریب ندهیم.

نماینده همتی در ستاد انتخابات کشور در پاسخ به پرسشی درباره میزان مشارکت در انتخابات اظهار کرد: بر اساس اعدادی که من دارم عدد مشارکت ۲۸ میلیون و خورده‌ای است. تا دو بیشتر نمی‌توانستند رای گیری کنند الان هم خیل وسیعی[از مردم] هنوز رای ندادند، اما طبق مصوبه ستاد کرونا تا ساعت۲ بیشتر تمدید نمی‌شود من و آقای همتی از آقای وزیر کشور درخواست کردیم تا اگر می‌شود زمان رای گیری را تمدید کنند، اما گفتند که بر اساس مصوبه‌ای که با شورای نگهبان داشتند، تا ساعت ۲ رای گیری انجام می‌شود.

انتهای پیام


11112169
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است