استانی 11:24 - 10 بهمن 1401

صدور سند تفکیکی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کلاله پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از ناحیه صنعتی کلاله اظهارکرد: صدور سند تفکیکی برای واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی کلاله و توسعه این شهرک توسط دادگستری پیگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در موضوع تملک ۵۰ هکتار زمین شناسایی شده از سوی مسئولان شهرستان کلاله برای توسعه ناحیه صنعتی این شهرستان و ارتقای آن به شهرک صنعتی، همکاری می‌کنیم.

آسیابی افزود: در بازدید میدانی از ناحیه صنعتی کلاله، مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان، مسئله گاز و تامین نقدینگی بود که با پیگیری آنها از متولیان امر، به زودی این مشکل هم رفع می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان پس از استماع مشکلات تولیدکنندگان، بلافاصله با مدیر عامل گاز استان و مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان تماس تلفنی برقرار کرده و با قول مساعد مدیران مذکور، رفع سریع مشکلات اعلامی در دستور کار قرار گرفت.

همچنین پیگیری‌های لازم در رفع مشکل نقدینگی هم از وعده‌های دیگر رئیس کل دادگستری گلستان به تولیدکنندگان بود.


11799680
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است