استانی 19:54 - 16 مرداد 1399

سرانه پارک شهر مادوان صفر است/ اجرای ۱۲ پروژه در سال ۹۹

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش جهانبخش عصر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: در گذشته فضای لازم برای ایجاد پارک در شهر مادوان دیده نشد و در همین راستا برای ایجاد پارک با استفاده از ظرفیت زمین‌های منابع طبیعی با پیگیری جدی اقدام کردیم که متأسفانه هنوز کمیسیون متولی رأی به واگذاری زمین نداده است.

جهانبخش با انتقاد از عملکرد سازمان ورزش و جوانان در شهر مادوان، عنوان داشت: متأسفانه عملکردها در توسعه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی در مادوان مناسب نبوده است.

وی با اشاره به اجرای ۱۹ پروژه توسعه‌ای و تجهیزی در سال ۹۸ توسط شهرداری مادوان، بیان کرد: جمع کل هزینه‌ها ۷۰ میلیارد ریال بوده است.

جهانبخش از اجرای ۱۲ پروژه زیرساختی در شهر مادوان طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با تکمیل این پروژه به سمت پروژه‌های فضاسازی، توسعه پارکی و فضای سبز خواهیم رفت.

وی افزود: پایان عملیات آسفالت با تکمیل زیرساخت‌های آسفالت مادوان در سال ۹۹ را خواهیم داشت.

جهانبخش با اشاره به وضعیت بودجه‌ای شهرداری مادوان، خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ بودجه شهرداری مادوان ۱۰۶ میلیارد ریال است. سال قبل ۶۳ میلیارد ریال اعتبار بود که در پایان به ۷۰ میلیارد ریال رسید.

جهانبخش با بیان اینکه طرح هادی مادوان از سال ۹۲ در دستور کار شهرداری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: بنا به دلایلی این طرح به عنوان مهمترین ابزار توسعه شهر به تعویق افتاده بود که در سال ۹۸ نهایی شد. امیدواریم بخشی از مشکلات مردم از قبل اجرای این طرح رفع شود.

شهردار مادوان با تاکید بر اصلاح وردی‌ها به شهر، گفت: همچنین ورودی شهر مادوان و یاسوج از سمت جاده اصفهان بهسازی خواهد شد.

جهانبخش با بیان اینکه خیابان‌ها به عنوان ستون فقرات و استخوان بندی شهر شناخته می‌شوند، گفت: این فضاها با اصلاح هندسی، توسعه، تعریض و روشنایی بهبود یافته و آسیب‌ها در کارکرد خیابان‌ها به حداقل رسیده است.

جهانبخش تصریح کرد: همچنین جدول گذاری، زیرسازی، آسفالت و روشنایی در ابتدای مسیر خروجی به سمت شهر سی سخت اجرایی شد.

جهانبخش با اشاره به اهمیت درک مناسب از فرصت‌های پیش رو، ابراز داشت: بودجه شهرداری مادوان سالانه رشد داشته و محوریت ما توسعه اصولی شهری با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بعد تعریف پروژه دارای خروجی است.

جهانبخش به رشد جمعیتی مادوان اشاره کرد و گفت: جمعیت پذیری شهر مادوان یک استثنا بوده و نرخ جمعیت پذیری مادوان ۱۴.۷ درصد در سال ۱۳۹۷ بود.

جهانبخش تصریح کرد: یکی از وظایف مهم شهرداری حفظ حقوق شهروندی در حوزه معابر، ساخت و سازها، سازه‌ها و جلوگیری از سلب حقوق مردم است. احترام به قوانین یک ضرورت برای تحقق شهر خوب است.

جهانبخش با اشاره به اینکه با راهکارهای بکارگرفته شده بخشی از مشکلات و معارضات حوزه معابر و ساختمان حل شد، گفت: اعتقاد ما بر اجرای قوانین بوده و نباید قوانین را به حراج بگذاریم. چرخه زندگی سالم مردم در گرو رفتار مبتنی بر قوانین است که تعامل خوب و قابل تحسینی در این بخش شکل گرفت.


10655965
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است